IGNORED

Svet

Кристофер Лумумбо

buahaha, kako su grci vratili putina sa saltera

Najmoćniji čovek Rusije nameravao je da doputuje u dvodnevnu posetu Svetoj Gori tokom Strasne sedmice, ali su nadležne službe grčke Vlade odgovorile negativno na njegovu molbu, uz obrazloženje da je "u vaskršnjem periodu državni aparat na odmoru", prenosi grčka crkvena agencija Romfea
pa sta znam, meni je ipak malo neobicno
jeste, sve dok ne odes u Grcku u to vreme. Sve se napolju gasi na Veliki petak, sedi se u kucama, a svi kanali vrte filmove o IH.@ dig: Nema sanse da bi primili bilo koga na Uskrs. I Obama bi poljubio vrata. Edited by Yoda

Pitanje je samo cega su tacno Tuarezi proglasili nezavisnost.Postoje informacije da su ih islamski ekstremisti iz Ansar Dine i Aqim-a prakticno oterali iz Timbuktua (neprovereno i iz Gao-a) i da su tamo zaveli Serijatsko pravo.Sami ekstremisti su vec od ranije zauzeli stav da njih ne zanima Azawad kao nezavisna drzava vec da im je cilj da u celom Maliju zavedu Serijatsko pravo. Njima je cilj Bamako, u vojnoj bazi pored Timbuktua oni su razvili i zastavu Malija i njihovu zastavu na kojoj pise "Bog je veliki". Tu nema nista od Azawada.U tako konfunznoj situaciji, odluka o proglasenju nezavisnosti deluje pomalo kao vic sa tuznom realnoscu jer je preko 200000 ljudi pobeglo iz zona sukoba ili iz samog Malija.Meni je, recimo, uloga Alzira potpuno nemoralna i jadna. Oni teraju sukobe od sebe, a nista nisu ucinili da ih sprece u meri u kojoj su mogli. Pomagali su Gadafiju, nisu ni pokusali da sprece konvoje Tuarega koji su bezeci iz Libije stigli u Mali (deo je bezao i kroz Niger), a pritom ne preuzimaju odgovornost ni zbog AQIM (Al-Qaeda in the Islamic Maghreb) ciji su pripadnici dominantno alzirci i cije su teznje da stvore islamsku drzavu u Alziru.Takva kukavicka politika nemesanja ili kalkulisanja zarad regionalne nadmoci i izbegavanja da se i kod njih prelije talas "arapskog proleca" se moze upravo njima olupati o glavu pre ili kasnije.

Navy jet crashes into apartments in Virginia(CNN) -- A Navy jet crashed Friday into some apartments near Virginia Beach, Virginia, sending flames and thick black smoke into the air, a military spokesman and a witness said.At least two people were hurt, a hospital spokeswoman said.The pilot and a person who was on the ground were being treated for injuries, but the nature and extent of those injuries were not immediately clear, the spokeswoman said.Volunteer rescue squad member Pat Kavanaugh said he and others found one of the two plane crew members who ejected."He was in shock and still strapped to his seat," Kavanaugh told CNN affiliate WTKR.The jet hit the Mayfair Mews Apartment complex in Virginia Beach, according to U.S. Rep. Scott Rigell's office, whose district includes Virginia Beach.The jet was from a training squadron at the Naval Air Station Oceana in Virginia Beach, the Navy and Federal Aviation Administration said.The crew of the two-seater F/A-18 ejected, but their condition wasn't known, a Navy spokesman said.George Pilkington, a witness, said he saw the plane flying low, with its nose up and tail down, ejecting fuel -- which struck him as unusual. The engine was straining, he said."It came over the top of my truck emptying fuel," Pilkington said."That it didn't cause more damage to the apartment buildings was a blessing," he said.The plane crashed in an area of apartment complexes and homes a half-mile from the waterfront, Pilkington said.Black smoke and flames rose from the crash site.At least one building was damaged, according to video footage from CNN affiliate WTKR. A charred section of the jet wreckage was on the ground nearby.Fire trucks, ambulances and police cars filled the area as smoke drifted overhead.Another witness, Zack Zapatero, said the plane crashed into a building occupied by senior citizens. He took photos of the scene."There's these large fire balls coming up," Zapatero said. "I was told there was a bunch of senior citizens that live in that building, which worries me a lot."Buildings were starting to collapse," he said of the wreckage scene."Through the smoke, you could see the end of the plane sitting in the courtyard," Zapatero said.
f-18-flames.jpg :(

Ja prvi put čujem za ovo. :o Kako je moguće da je nisu ranije provalili?edit:vidim sad da priča nije tako sveža, predpostavljam da je pominjano na forumu i ranije, ali kao što već rekoh, ja prvi put čujem...

Edited by mr@ki
The president of Mali, Amadou Toumani Touré, resigned on Sunday, and the soldiers who ousted him in a coup promised to hand power to the president of the National Assembly.
kako se čudno na engleskom kaže "skratiti mandat"
  • James Marshall pinned this topic
  • James Marshall locked this topic
  • Redoran unlocked this topic