• Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• hazard

• Dr Arslanagić

• Hamlet Strašni

• pere urban x

• 4 weeks later...

biće na opremi za Rio ali u formi obrisa. a taj logotip mislim da je bio samo za London 2012.

sad, Team GB je zapravo njihovOlimpijski komitet, a svaka organizacija tog tipa valja da ima valjani grb.

evo, npr. kako izgleda grb FA

fa_zps1647e2b1.jpg

Team GB je brend koji se koristi za olimpijsku ekipu, u marketinske svrhe, tj. Team GB je skup svih sportista koji se na datim OI takmice pod britanskom zastavom, ili sto bi se po srpski reklo, ,,reprezentacija". Njihov olimpijski komitet je British Olympic Association (BOA). Dakle, to je grb BOA?

Ustvari, po ovome http://www.college-of-arms.gov.uk/news-grants/news/item/127-the-team-gb-coat-of-arms nije bas jasno. Pise da je to grb za Team GB, olimpijski i paralimpijski, a onda ispod pise da grb smeju da koriste BOA i BPA (ovo drugo je paraolimpijski komitet), sto bi bilo logicno, jer "Team GB" nije pravno lice.

Team GB se kao brend koristi jos od 1999. Team GB se zvanicno zove Great Britain and Northern Ireland Olympic Team, sto je i ime koji je korisceno u javnosti pre 1999. Da bi bilo vise ,,marketabilno", skraceno je na "Team GB" i to je sada registrovani trademark u vlasnistvu BOA. Sircima™ inace smeta sto je skraceno samo na GB, Sirska™ pokradena. Mislim da je jasna razlika izmedju olimpijske ekipe (skup sportista koji pod jednom zastavom odu na OI, i koji se kao takav menja od OI do OI) i olimpijskog komiteta. Isto kao sto 23 igraca + strucni stab koji putuju na SP u fudbalu nisu isto sto i fudbalski savez. Ako cemo da pravimo paralelu, "Team GB" su "Orlovi" ("Plavi") a BOA je FSS (FSJ).

Zato meni nije jasno ciji je zapravo grb...ispada da grb jeste za Team GB tj. ekipu jer pokriva i paraolimpijce (koji koriste isti brending i ako nisu deo BOA vec BPA), a da zvanicni titulari grba moraju biti BOA i BPA jer Team GB nije pravno lice. No opet meni se cini da ce ovaj grb da se koristi samo kao grb za Team GB, tj. videcemo ga na dresovima i sl. ali ne na pecatima i zaglavljima BOA i BPA.

(cepidlacim u sitne sate jer me nesto drugo nervira zesce, pa da smetnem s uma :D)

• 1 month later...

Ja sam tek skoro shvatio kako je komplikovan status tog Isle of Man. Oni uopste nisu ravnopravni sa britanskim drzavljanima u nekim stvarima.

Za pocetak, nisu EU drzavljani.

A ni deo UK.

Edited by jms_uk

Pa jesu deo UK kao krunovina. Nešto kao Portoriko u SAD.

It's complicated.

The three Crown dependencies are the Isle of Man in the Irish Sea and the Bailiwicks of Jersey and Guernsey in the English Channel.

Being independently administered jurisdictions, they are not part of the United Kingdom nor British Overseas Territories. They are self-governing possessions of the Crown (defined uniquely in each jurisdiction). However, internationally, the dependencies are recognised as "territories for which the United Kingdom is responsible". As a result, they are not member states of the Commonwealth of Nations, nor, save for a limited extent, a part of the European Union. However, they do have a relationship with the Commonwealth, EU, and other international organisations and are members of the British–Irish Council.

Although the Crown dependencies are not sovereign states in their own right, the power to pass legislation affecting the islands ultimately rests with their own respective legislative assemblies, with the assent of the Crown (Privy Council, or in the case of the Isle of Man in certain circumstances the Lieutenant-Governor). In 2005, Jersey followed the Isle of Man and Guernsey in creating the role of Chief Minister to serve as the island's head of government.

Dakle, ne deo UK ali u posedu britanske krune, sa punom unutrasnjom samoupravom ali bez medjunarodnog suvereniteta ("vise od autonomije, manje od nezavisnosti"), nisu deo Komonvelta niti EU ali imaju odnose sa ovim organizacijama, a medjunarodno su tretirane kao "teritorije pod odgovornoscu UK".

Baš lepa kolekcija.

13423852_1722338807983806_11321955118154

Jeste, bas.

Ali Nova Scotia pokradena :mad: tacnije, Cape Breton (Ceap Breatainn) pokraden 

Edited by hazard