IGNORED

Robert Allen Zimmerman

Indy

ja sam nesto konfuzan, ne znam kako bih se odredio prema ovome...

te sam odlucio da se i ne udubljujem, da dozvolim da mi prosto bude drago zbog matorog namcora :)

+1000

Nobelovom fondu je svakako potrebniji Dilan nego Dilanu Nobelova nagrada, ali hajde sad

Jesu li obrazložili ovu sprdačinu, tipa dali su mu nagradu pre svega zbog The House of the Rising Sun ili slično ^_^

Trudiš se da budeš glup, ili je to čisto prirodno.

Bobe kralju, navaricu se, posle 100 godina, samo u tvoju čast

Da li smo culi nesto od njega samog? Je l prihvatio nagradu?

Poznavajuci Dilana, to nece ici lako. 

Nobelov komitet me poslednjih godina podseca na Vatikan 1942. Ne bi me cudilo da odbije. 

ma lupetam, mozda i nije, ali bilo bi mi nekako logicno da je makar bio blagovremeno obavesten.

a sto mislis da bi se moglo desiti da odbije?

koliko god ogroman, mozda najveci zivi autor on bio, i koliko ga god voleo, ne bih rekao da mu je ikad bio problem da krene na stranu na koju vetar muzicke industrije duva. sto mi je, opet kazem, potpuno u redu.

Mislim da se ne pita nominovani za nominaciju, imali smo nekoliko slucajeva da se to odbije. To odbijanje isto moze biti marketinska fora, sad ne znam da li je Bobisa bas u tom fazonu, ali videcemo.

Ah, propade mi trip!  :unsure:

Znaci, morao je da pristane na nominaciju?

Bas sam se nadao da ce da ih iskulira..

Sartr je odbio Nobela. I, ako sam ovo dbro razumeo, niko ga nije ni pitao pristaje li na nominaciju.

Svenska Dagbladet says that there was ambivalence around the choice of Sartre, and speculates that if his letter – written after an article in the French press alerted Sartre to the possibility of winning the Nobel – had arrived before the September meeting, the committee might have swung another way. Sartre had written – “emphatically”, according to the Swedish paper – that he “did not wish to be included on the list of prize winners, neither in 1964 nor in the future, and that he would not be able to accept such an award”.

(.....)

That is what has made so painful for me both the awarding of the prize and the refusal of it I am obliged to make.”

https://www.theguardian.com/books/2015/jan/05/sartre-nobel-prize-literature-letter-swedish-academy

Edited by Bujodrag
  • 1 month later...