IGNORED

Biciklizam

malkin

Sudeći prema izveštajima i svedočenjima, spust nije bio naročito težak a ni asfalt loš, ali su išli jako brzo (Lars Bak je procenio da su se u trenutku pada spuštali brzinom od oko 90km/h). Izgleda da je Weylandtu nakratko popustila pažnja, da se okrenuo i da je tada zakačio nešto pedalom (zid uz put?) i pao. Lekari su bili sa njim za manje od jednog minuta, ali izgleda da je odmah bilo jasno da ništa ne mogu. Fraktura lobanje. Sutrašnja etapa će sigurno biti neutralizivana. Još se ne zna da li će Leopard-Trek da napusti trku ili će da nastave da voze WW-u u čast. Ako oni odu, nadam se da će Farar da pobedi bar jednom na ovom Điru i posveti pobedu svom najboljem prijatelju, kao Armstrong onomad Kasarteliju... mada ni meni uopšte više nije do trke posle ovoga.edit. ipak je Feillu bio Benatijeva zamena, pobrkao sam...

Edited by malkin
Manuel Cardoso, a Portuguese rider on the RadioShack team, is one of the few riders who witnessed the tragic accident that claimed the life of Belgian rider Wouter Weylandt in Monday’s third stage at the Giro d’Italia.Cardoso was trailing Weylandt near the bottom of the Passo del Bocco with about 25km to go when he saw the big Belgian crash. RadioShack press attaché Philippe Maertens released this e-mail to VeloNews on what Cardoso saw: “Wouter was dropped and tried to come back to the group,” Maertens wrote of Cardoso’s reaction. “(Weylandt) then looked behind to see if he would be better to wait for other dropped riders (some 20). While looking behind, he hit with his left pedal or the left side of his handlebars on a small wall and was catapulted to the other side of the road when he hit again something. It must have been terrible.” Cardoso later finished in a group of riders at 3:20 back that also included Leopard-Trek rider Tom Stamsnijder, who also saw his teammate fall. “I saw him crash,” Stamsnijder said at the line. “It was a very hard fall.” Italian police later went to the RadioShack team hotel after the stage to question Cardoso on details of the tragic accident that put a pall over the Giro.
Giro d’Italia race director Angelo Zomegnan said “the race will go on,” after the death of Wouter Weylandt. How riders and teams will decide to act remains unknown. “Tomorrow, the riders will interpret how they want to ride,” Zomegnan said. “Whatever choice they make, we will respect it.”All related stories The Giro will take a somber tone for Tuesday’s fourth stage. “Tomorrow we plan to pay homage,” Zomegnan said. “In the afternoon we will turn off the music and keep a low profile.” Zomegnan and Giro doctor Giovanni Tredici were not forthcoming with further details of Weylandt’s death. “Before we give any further details, we would like to meet with the widow and Wouter’s father,” Zomegnan said.
David Millar (Garmin-Cervélo) has vowed to wear the Giro dItalia’s maglia rosa in honour of Wouter Weylandt, who tragically died during stage 3 of the Giro d’Italia.“I will wear the pink jersey tomorrow, but it will be in memory of Wouter, there is no celebration or glory, only sadness. I will discuss with Tyler [Farrar], Leopard and the family of Wouter what we as a peloton will do tomorrow.”Farrar was a close friend of Weylandt and the American apparently dropped his bike at the finish when he was told of the news.“Within our team we have one of Wouter's best friends, Tyler, in a way he was Ty's European brother,” continued Millar.“The next few days are going to be very difficult for us as racing cyclists, but for Tyler, and the friends and family of Wouter it is going to be a lifetime of loss.“I love cycling, and I've always been enchanted by the epic scale of it all, it was why I fell in love with it as a boy. Yet Wouter's death today goes beyond anything that our sport is supposed to be about, it is a tragedy that we as sportsmen never expect, yet we live with it daily, completely oblivious to the dangers we put ourselves in. This is a sad reminder to us, the racers, what risks we take and what lives we lead.Wouter was a sprinter, this means he was one of the most skilful bike handlers in the peloton, for this to have happened to him shows that we are all at risk every single kilometer we race.”“My wife was in tears when I spoke to her after the race because she couldn't understand why the live television was showing him receiving medical attention when in such a horrific state. All she could imagine was that it was me. I haven't told her yet, that like her, Wouter's girlfriend is five months pregnant.
maglia rosa je teško mogla da bude u boljim rukama u ovakvom trenutku.evo i slike sa mesta nesreće. Biće da je zakačio neki deo ove ograde sa leve strane. 2qktqfp.jpg

stvarno je tuzno gledati danasnju etapu :( lijepo sto se farrar nasao zajedno sa leopardovim vozacima.

Meni juce finis etape naterao suze na oci... Bas uzasno... Citam sad da ce Leopard ipak da se povuce sa trke, vozacima je isuvise tesko, sasvim logicno i ocekivano...

ovdje moze da se gleda prenos, postoji mogucnost da se izabere i snimak iz helikoptera ili sa motora.tyler farrar je u trci, on je, dakle, odlucio da se ne povuce, iako bi bilo potpuno razumljivo da jeste. bilo bi lijepo da osvoji neku etapu.
ovdje moze da se gleda prenos, postoji mogucnost da se izabere i snimak iz helikoptera ili sa motora.
Odlično!
tyler farrar je u trci, on je, dakle, odlucio da se ne povuce, iako bi bilo potpuno razumljivo da jeste. bilo bi lijepo da osvoji neku etapu.
jel ovo potvrđeno? juče sam na nekoliko mesta pročitao da će Farar odmah posle jučerašnje etape da ode u Belgiju.Inače, danas će da se malo siđe sa asfalta i vozi po prašini. Croce di Fighine, poslednji kategorizovani uspon je dobrim delom neasfaltiran. Samo da se svi spuste bezbedno... U poslednjih 30km su još dve takve deonice. Neće se sprinteri ovajditi danas. altimetria_05.jpgFiniš ima gadan mali uspon, dušu dalo za Rodrigeza i Skarponija, recimo. Nije isključeno da se GC favoriti danas umešaju u borbu za bonus sekunde.ukm_05.jpg

za farrara ne mogu da kazem da sam 100% siguran, ali cini mi se da sam ga vidjeo u grupi i da su ga italijanski komentatori pomenuli. ali s obzirom da nisu od tada nista pricali, sad uopste nisam siguran da li su to mozda bile neke slike od juce ili tako nesto...maloprije komentatori na gazzetaTV rekose da je 1946. godine jedna etapa bila neutralizovana kada su titove pristalice napravile neku pizdariju, nesto u vezi pripajanja trsta jugoslaviji :D

za farrara ne mogu da kazem da sam 100% siguran, ali cini mi se da sam ga vidjeo u grupi i da su ga italijanski komentatori pomenuli. ali s obzirom da nisu od tada nista pricali, sad uopste nisam siguran da li su to mozda bile neke slike od juce ili tako nesto...maloprije komentatori na gazzetaTV rekose da je 1946. godine jedna etapa bila neutralizovana kada su titove pristalice napravile neku pizdariju, nesto u vezi pripajanja trsta jugoslaviji :D
:lol:nisam znao za te događaje.Nego,
Before the stage, Contador described today's stage as 'complicated'. He knows there is a risk of losing a few precious seconds today. Or even more if some one punctures on the dirt roads or crashes.
Da je meni pre mesec dana Vuelta a Castilla y Leon propala zbog mehaničkih problema i ja bih se brinuo pred ovu etapu.
nisam video da je Kontador zaostao.
mislim da ipak nije, ucinilo mi se da nema nikog iz saxobanka u ovoj prvoj grupi, ali ipak ima barem 1 vozac.

ala ima sreće ovaj Koler. prvo Kataldo padne, onda Tankinku spadne lanac... ako timski lideri nisu mnogo zainteresovani za bonus sekunde, može još Koler ovo da dobije.