IGNORED

Nick Cave

Indy

On 12. 4. 2024. at 21:13, gospa buba said:

ajde da reshimo to ekonomski: poshto je taj kejv?

necete valjda na taj mrski deo beograda da zakoracite. 

• Haha 2
On 22. 4. 2024. at 12:05, klimt said:

Stiže iz Splita "glas razuma" ili glas razuma, po želji čitaoca. PostNickov - prigodno prezime.

Boris Postnikov/Tjednik Novosti

Kejvov koncert na platou Geozavoda zaista je samo nastavak „culture washinga“ Vučićevog džentrifikacijskog projekta

https://www.danas.rs/kultura/nick-cave-boris-postnikov/

Culture-washing je debilan termin jer "kultura" nije jedna stvar pa da može da se nalepi kao etiketa (npr. "green-washing" je jasno definisana stvar.)

(Pod culture-washing bi moglo da se podvede organizovanje bilo koje kulturnoumetničke manifestacije bilo gde i bilo kad. Jer eto, tu gde inače nema kulturnog sadržaja ti si privremeno umetnuo kulturni sadržaj da perfidno zavaraš ljude, da pomisle da tu žive kulturni :rolleyes:)

That said, autor je u sasvim pravu na konkretnu temu NC. Potpuno je nerealno od drugosrbijanaca da očekuju da tezga australijskog muzičara isprati njihove lokalne neuroze i ispoštuje nevidljive zidove Teofila Pančića.

• Haha 1
  • -1 1
  • Vojvodo,serdare 1
1 hour ago, Weenie Pooh said:

That said, autor je u sasvim pravu na konkretnu temu NC. Potpuno je nerealno od drugosrbijanaca da očekuju da tezga australijskog muzičara isprati njihove lokalne neuroze i ispoštuje nevidljive zidove Teofila Pančića.

Drugasrbija kolorizovano:

respect me joan crawford GIF by IFC

• Haha 3

(transkript sa mog snimka...)

It's a very special song to me, in fact, I personally see this as the jewel in the crown of the Bad Seeds repertoire. It was written by Anita Lane, who is a great lyrical writer, and really, she is an amazing woman, and was the guiding light of all of us I think when we were young particularly in Melbourne back in the day... and she was just this extraordinarily creative person. And wrote this song, called Stranger than Kindness, the lyrics of it, Blixa Bargeld wrote the music to it. And, it's a very troubled song about a relationship and the great tension of this song in a way is that I have a terrible feeling that the person in this song is me... And it was an act of passive-aggressive revenge to write this song and have me sing it. Anyway, it's a very beautiful song and we're gonna try to play it... It is in G, I think...

• +1 5
  • Wub 1
  • Hvala 1
23 hours ago, Mr.Mxyzptlk said:

necete valjda na taj mrski deo beograda da zakoracite. 

naravno da necu zakorachiti. mada sam jednom zakorachila, nije tajna :hihi:

no za nas umiljate jagnjice svira sa bendom zagreb u oktobru :s_p:

@IndyKejv je ovde potpuno u pravu kada na ovaj način vrednuje Stranger Then Kindness - verovatno najbolja pesma sa najboljeg The Bad Seeds albuma.

Moram da priznam da nisam toliko veliki ljubitelj Cave-ovog opusa posle Let Love in, niti sam neki veliki ljubitelj koncerata, ali smatram da je veliki plus što je najavljeno da će biti starijih stvari, kao i to što će ga pratiti Colin Greenwood.

Isto tako moram da priznam da nisam imao pojma da se ovaj koncert povezuje sa culture washing-om, što je po meni smešno, jer Cave-a ionako ne slušaju radikali, a onima koji ga slušaju neće biti ispran mozak, niti će promeniti mišljenje (o recimo dogadjajima u Savamali) zbog jednog koncerta, pa makar bio to i koncert Nick-a Cave-a.

• +1 4
5 hours ago, Jeremija said:

biti starijih stvari

Set lista od prekjuce

Girl in Amber
Higgs Boson Blues
Jesus Of The Moon
Galleon Ship
Stranger Than Kindness
O Children
I Need You
Waiting For You
Papa Won't Leave You, Henry
Balcony Man
Carnage
The Mercy Seat
Black Hair
(Are You) The One That I've Been Waiting For?
The Weeping Song
Into My Arms
Jubilee Street
Push The Sky Away
Shivers
Love Letter
Wide Lovely Eyes
The Ship Song
The Carnival Is Over

• +1 1
4 minutes ago, Indy said:

Set lista od prekjuce

Girl in Amber
Higgs Boson Blues
Jesus Of The Moon
Galleon Ship
Stranger Than Kindness
O Children
I Need You
Waiting For You
Papa Won't Leave You, Henry
Balcony Man
Carnage
The Mercy Seat
Black Hair
(Are You) The One That I've Been Waiting For?
The Weeping Song
Into My Arms
Jubilee Street
Push The Sky Away
Shivers
Love Letter
Wide Lovely Eyes
The Ship Song
The Carnival Is Over

Sasvim je solidna lista, voleo bih da čujem i Do You Love Me? i Your Funeral... My Trial, ali ne može sve...

On 29. 4. 2024. at 9:03, Jeremija said:

Sasvim je solidna lista, voleo bih da čujem i Do You Love Me? i Your Funeral... My Trial, ali ne može sve...

Evo liste sa "mog" prvog NC (Bad Seeds) koncerta u Sidneju iz 2005. Jedino zajednicko s ovim sada je O Children (nije cudo, obzirom da je to bila Abattoir Blues turneja) i neizbezni The Ship Song (crowd favorit). (Sa fotkom sa moje prepotopske Motorole...)

nc-syd2005.png

Naravno, vremena su se promenila... energija se izduvala, i tako to. Dobro pa da smo zivi. Nego, bas gledam unapred ka Dirty Three u junu.💚