IGNORED

3 Body Problem (2024– )

igoraki

11 hours ago, goofs said:

Inače ovo je jedna od najskupljih Netflix serija, ja stvarno ne znam gde su otišle te pare.

U CGI ocigledno - ovde je 50% kadrova budzeno

Film u CGI traje par sati max, ovo je serija i te grdne minute treba isproducirati, koliko epizoda i koliko je to sati CGI-a koji ruku na srce uopste nije lose uradjen

Edited by Caligula
15 hours ago, goofs said:

vojno-operativno-razvojna baza za odbranu čovečanstva se montira u vilu Jelenu. 

:hail:

Završila sam juče, šta reći, netfilx je jednu odličnu knjigu sveo na nivo prepričane slikovnice. Baš tužno. 

• +1 2

Former Yoozoo Games executive Xu Yao was sentenced to death on Friday for the 2020 murder of Lin Qi, founder of the Chinese gaming company and billionaire "3 Body Problem" producer.

The Shanghai First Intermediate People's Court found on March 22 that Xu was guilty of poisoning the food of founder Lin, 39, over a dispute with how the business was being managed. Lin died while in the hospital 10 days after the December incident, and Xu was arrested shortly thereafter, according to CBS' reporting.

The poisonings were done three months after Yozoo had brokered a deal with Netflix to adapt China's bestselling "The Three-Body Problem" book trilogy, to which Lin owned the rights. Xu was in charge of the subsidiary that ran business related to the sci-fi series' 2020 deal, according to Chinese Media reports and the AP.

https://www.thewrap.com/3-body-problem-murder-lin-qi-xu-yao/

Pod 3 body problem sam ocekivao neku fiziku i nauku, a ne ljubavni trougao tri tela koja se zovu Jin, Radz i Vili :( 

• 2 weeks later...

Pogledala sam Kinesku verziju na WeTV ima oko 30 epizoda. Sve idu u detalje. Nešto me je interesovalo kakvo je. Nije loše radnja je zanimljiva. Netflix sam samo jednu prvu epizodu ogledala. 

14 minutes ago, Rowanoke said:

Pogledala sam Kinesku verziju na WeTV ima oko 30 epizoda. Sve idu u detalje. Nešto me je interesovalo kakvo je. Nije loše radnja je zanimljiva. Netflix sam samo jednu prvu epizodu ogledala. 

Samo jedna prva epizoda i postoji

:jova: