IGNORED

Najvredniji igrač

theanswer

5 hours ago, Milošica said:

Kada pitam ćaleta za TOP 3 ex you, na treće mesto stavi Kukoča, a za prvo mesto se lomi između Kiće i Dražena.

Jokara mu je sada ispred svih.

gospodin čovek, vidi se da poznaje košarku

kića je prvi superstar iz yu koga sam gledao uživo, ćale me vodio u halu sportova da gledam njega i mirzu. mirze se ne sećam al kićan je bio terminator, bio sam ubeđen da on ne može da promaši

sledeći put sam to video kod dražena ali na višem nivou 

3 hours ago, kud u maglu Simoviću said:

gospodin čovek, vidi se da poznaje košarku

kića je prvi superstar iz yu koga sam gledao uživo, ćale me vodio u halu sportova da gledam njega i mirzu. mirze se ne sećam al kićan je bio terminator, bio sam ubeđen da on ne može da promaši

sledeći put sam to video kod dražena ali na višem nivou 

Nama klincima je Dule Vujosevic uvek govorio da gledamo samo Mirzu, kako vodi loptu i kakav pregled igre ima.

Jedno kratko saopštenje:

Nakon brojnih reporta i apela koje smo dobili, odlučili smo da uvažimo zahtev da se košarkaška rasprava o Nikoli Jokiću (kako igra, koliko je atraktivan, šta ume, šta nume, od koga je bolji a kome ne može ni peškir da nosi) razdvoji od one druge rasprave o Nikoli Jokiću koja se sastoji od njegovih veza sa SNS, njegove braće i familije, ili od čistog hejta prema njemu zato što postoji.

Ova druga rasprava je splitovana u posebnu temu i molimo sve kojima je to u fokusu da na toj temi i pišu. Ako nešto opet dođe na ovu temu, reportujte pa ćemo prebaciti. Počistićemo još malo ovu temu koliko budemo mogli, za sada smo išli samo 20 strana unazad.

E, da, i prvo sledeće bavljenje psihom drugih forumaša će autoru automatski doneti mesec ili dva odmora od foruma.

• +1 1
  • Hvala 1

Malo sam gledao klip od sinoc, njega i Mareja i kao da unosi elemente evrsopke kosarke, da budu model ponasanja, tako nosi loptu i ima zadrsku, to je meni evropski uticaj, zadrska i zez. Sto je neko rekao, sada ne znam da li na forumu ili je neki video, da Jokic tece kao voda, to je najbolji opis njegove igre. Nije tacno da nece klinici hteti da budu kao on, naprotiv

Edited by villiem
8 minutes ago, villiem said:

Malo sam gledao klip od sinoc, njega i Mareja i kao da unosi elemente evrsopke kosarke, da budu model ponasanja, tako nosi loptu i ima zadrsku, to je meni evropski uticaj, zadrska i zez. Sto je neko rekao, sada ne znam da li na forumu ili je neki video, da Jokic tece kao voda, to je najbolji opis njegove igre. Nije tacno da nece klinici hteti da budu kao on, naprotiv

• Wub 1

rek'o Dwight Howard u nekom podcastu da je prime Dvajt bolji od prime Jokića.

al onda se smejao, i kažu da je cela epizoda protekla u zajebantskom fazonu. tako da je teško reći je l ozbiljno nemačpojma ili se samo sprdao.

poređenje je krenulo od toga da su otprilike obojica u istim/sličnim fazama svoje karijere doveli timove do finala.

Uzimao je casove kod Oladzuvona ali za badava :) Bio je odlicana fizikalac ali sto se tice nekog prirodnog talenta i osecaja za igru cista nula.

Edited by Micko8

He’s the Best Player in the NBA. He’s Also the Bloodiest.

The Denver Nuggets’ Nikola Jokic has long been near the top of the leaderboard in points, assists and rebounds. He leads the league in flesh wounds, too.

spacer.png

The surface-level grace of Jokic’s game, Hess said, is actually evidence of a surplus of strength: he’s powerful enough to move smoothly even as he’s getting punished. Before he shoots or passes, Jokic will hold the ball outward like a shield, opening up room to operate—at a dermatologic cost.

“He does an amazing job of utilizing his body to create space,” Hess said. “When we see him taking the brunt on his arms, that’s because he’s positioned himself to move a massive body at a different tempo than anybody else.”

For Denver head coach Michael Malone, reframing the conversation around his star player has become something of a side project. Jokic’s status as the cleverest passing center in NBA history is largely unchallenged at this point, but Malone believes that idiosyncratic skill and flabby-by-NBA-standards body overshadow his ability to do standard superstar stuff: dominate his matchup one-on-one, endure the crucible of a close-out game.

“Nikola, and I’m not joking when I say this, is just an ultra-conditioned athlete,” Malone said after Jokic put up 30 points, 14 rebounds and 13 assists—while playing a season-high 45 minutes—to clinch the conference finals against the Lakers.

im-791055?width=700&height=466

Nikola Jokic looks for a call while being guarded by Deandre Ayton of the Phoenix Suns. PHOTO: MATTHEW STOCKMAN/GETTY IMAGES

In some corners of the Denver locker room, Jokic’s scar-streaked arms are fodder for mythmaking. “In the summer, we go to Serbia, we work out in the woods with bears,” Felipe Eichenberger, the Nuggets’ strength and conditioning coach, joked. “So we’re ready for the game.”

https://www.wsj.com/sports/basketball/nikola-jokic-nuggets-nba-finals-bf5901ba?cx_testId=3&cx_testVariant=cx_176&cx_artPos=5&mod=WTRN#cxrecs_s

a i da dodam brata Hrvata koji odma' o  objasnjava Amerima o dinarskim genima izostrenim u vjekovnom otproru Turcima :-)

Frank Pecarich
2 days ago

Nikola Jokic is Serbian and another basketball gift to the NBA from the East Balkans. He is 28 years old. But he is being followed by Slovenian Luka Donic who was also a contender this year for MVP and is only 24 years old. Americans are finding out just how tough people are from the Balkans. One of the effects of the wars with the Ottoman Turks was the massive killing of citizens of these countries. What resulted is what Darwin would call, natural selection or survival of the fittest. These two young men are examples of that result as are the people of Croatia. If you couldn't fight well, run well, swim well and think well, you were likely killed. Croatia is a small country of less than 5 million people but they are massively effective in world wide sports. America also has some Croatian heritage people who are masterful in sports coaching such as the Patriots Bill Belichick, Alabama's Nick Saban and Pete Carroll of the Seattle Seahawks. All these men are serious strategists and seldom lose their tempers or patience when coaching. That is also a quality, I believe, of all these people. They don't yell at you, they beat you.

• Haha 4
  • Krošek locked this topic
  • Krošek unlocked this topic