IGNORED

Evropski superklubovi i njihova superliga

Meazza

Serie A champions Inter Milan have posted an Italian football record of €245.6 million ($284.6m) in losses for the 2020-21 financial year, the club announced Thursday.

Earlier this month, Juventus had announced losses of €210m ($246.3m), which at the time was the most of any team.

Ne moze se reci da je bas idealno, ali bice to sve mnogo bolje kad prodje ovo sa koronom i kad opet pocnu da im gostuju Salernitana Askoli i Fodja

23 hours ago, omiljeni said:

Serie A champions Inter Milan have posted an Italian football record of €245.6 million ($284.6m) in losses for the 2020-21 financial year, the club announced Thursday.

Earlier this month, Juventus had announced losses of €210m ($246.3m), which at the time was the most of any team.

Predivne vesti :)

• 3 weeks later...

“UEFA je bliska sa vlasnicima nekih klubova koji dolaze iz zemalja van Evropske unije i sponzori su određenih timova, kao i kupci prava na Uefina takmičenja. UEFA funkcioniše bez ikakve transparentnosti“, objašnjava se u delu teksta koji jasno aludira na vlasnika Pari Sen Žermena, Nasera al Kelaifija.

Sada je mnogo jasnije suđenje PSŽu u CL, a pogotovo onaj smešni penal i generalno kriterijum.

Mada mislim da bi zaista UEFA trebalo da promeni ovaj prvi deo takmičenja u jedinstvenu ligu sa deset kola po švajcarskom sistemu. Time bi se izbegla priča o neujednaenim protivnicima, a i trebalo bi da dovede do više međusobnih susreta najboljih, a drugi deo bi ostao za eliminacije do pobednika.

• +1 2
  • 1 month later...

Liverpool have entered landmark agreement with supporters group Spirit of Shankly to create a Supporters Board that would require the club to gain consent from fans to ever enter into a European Super League in the future, as well as on a number of key fan-facing strategic decisions.

• +1 1
  • 2 months later...

Anjeli ponovo vaskrsao Super Ligu, pominje Juve+11 klubova koji su potpisali obavezujući ugovor. Sad da li misli na stari ili je neki novi, to mi još uvek nije najjasnije. Ali dobro Čeferin neka ih opet kazni nekom packom, pa mogu da pokušavaju svakih par meseci. Očigledno ih ništa ne košta, a dovoljno je da im samo jednom prođe...

• 9 months later...
1 hour ago, Redoran said:

Evropski sud pravde je jutros presudio u korist UEFA, a protiv superligaša.

Obrazloženje je navodno na 50 strana, probaću da ga iskopam.

Krepaj elito. 

Zapravo, malo drugačije kažu ovdje.

Spoiler

The opinion issued by advocate general Athanasios Rantos at the Court of Justice of the European Union is non-binding and is only a potential argument for judges to consider before a final verdict in a case brought by the European Super League Company (ESLC) is delivered next year. But there was no doubt that the opinion found heavily in favour of football’s existing powers.