IGNORED

Premier League 2020-21

ArleKino

6 minutes ago, copkillah said:

0-3 je jedino pošteno :fantom:

+1..igrao sam dvojku, a pogodio puno lipi kvoti na dva tiketa...:dry:

• +1 1

Nego, zašto nisu protestovali u četvrtak nego baš sada? Da li to slučajno ima veze s tim što je u četvrtak ulog bio veći i s tim što je ova utakmica mogla da potvrdi Sitijevu titulu?

Slažem se sa izvesnim Markom.

Mark: Other callers have said the protests are unacceptable but as far as I'm concerned, the unacceptable thing is this is the clubs trying to steal the football league and structure from fans. One game being postponed is not a crime compared to that as far as I'm concerned.

United have got a long history of direction that's worked over the years. I admire the resilience for fans staying there for 17 years trying to get the Glazers out. They are desperate to get the game in the hands of the fans like it is in Germany and for those who say it weakens the product, look at Bayern Munich. To a degree, you have to push the boundaries.

• +1 2
1 hour ago, dragance said:

@189- čekaj, tebi ne smeta ESL??

naravno da mi smeta. samo sto vi zelite da terate svoje vlasnike ne znaci da i drugi vlasnici moraju otici. meni je abramovich odlican.

inace, kao da postoji neka razlika izmedju americkih, ruskih, azijskih ili britanskih vlasnika.

• +1 2
1 minute ago, 189- said:

naravno da mi smeta. samo sto vi zelite da terate svoje vlasnike ne znaci da i drugi vlasnici moraju otici. meni je abramovich odlican.

inace, kao da postoji neka razlika izmedju americkih, ruskih, azijskih ili britanskih vlasnika.

Pa razlika postoji. Anglosaksonski vlasnici ( Britanski i Američki ) tretiraju klub kao firmu i najbitniji im je profit. Ruski i arapski tretiraju klub kao svoj hobi i zabavu i drugčije se postavljaju kadu su troškovi u pitanju. 

S tim da britanski ipak znaju nešto o tradiciji, istoriji i sportu, a američki sve to posmatraju isključivo kroz vrednost akcija.

Just now, napadaj said:

S tim da britanski ipak znaju nešto o tradiciji, istoriji i sportu, a američki sve to posmatraju isključivo kroz vrednost akcija.

Da, eno Majk Ešli pogotovo

Ma nebitna je nacionalnost vlasnika, za onakav jajarski pokušaj osnivanja lige u nedelju u ponoć, vlasnici tih timova zaslužuju da im navijači sede na glavi narednih godinu dana. Sad, postoje nijanse gde je taj akt bio kap koja je prelila čašu (utd) ili slučaj gde je gazda bio omiljen kod navijača pa će mu se možda i progledati kroz prste (cfc). 

25 minutes ago, Mindaugas Žukauskas said:

Slažem se sa izvesnim Markom.

Mark: Other callers have said the protests are unacceptable but as far as I'm concerned, the unacceptable thing is this is the clubs trying to steal the football league and structure from fans. One game being postponed is not a crime compared to that as far as I'm concerned.

United have got a long history of direction that's worked over the years. I admire the resilience for fans staying there for 17 years trying to get the Glazers out. They are desperate to get the game in the hands of the fans like it is in Germany and for those who say it weakens the product, look at Bayern Munich. To a degree, you have to push the boundaries.

Bajern je jako loš primer, pošto je državni projekat, kao i recimo Real Madrid i Barselona.

A kompetetivnost u Bundesligi je do bola.

Edited by Jeremija
  • +1 1