IGNORED

F1

Ivo Petović

Alonso je sad u avgustu u Indijanapolisu odlicno izgledao, prosli put je bio debeo, imao podvaljak, sad je utegnut kao kad je bio u top formi. Ocigledno je radio puno na pripremi za povratak u F1, ne bih se puno brinuo za njega. A nije ni kao Sumaher onomad potpuno pauzirao tokom "penzije", vozio je kojesta tako da ne verujem da su refleksi zardjali.

Čitam intervju Alonsa kaže da je prezadovoljan autom, motorom, prijanjanjem iako je bio limitiran posebnim Pireli pneumaticima za potrebe ovog tipa testa. Kaže mašio je tačke kočenja, brzinu u krivini još nije osetio u potpunosti, treba mu malo da se navikne ponovo. Sad, da li Reno planira da iskoristi neki od FP do kraja sezone i pusti Alonsa da se bolje upozna sa bolidom ili će se završiti na ovom filming danu u Barceloni?

Tih 15-ak krugova sto bi odvezao na FP1 nije od neke koristi. To je kao ovo danas. Cyril je rekao da pokusavaju da ga ubace o postsezonski test u Abu Dabiju koji je rezervisan za mlade vozace. Kako bi jos neki timovi da urade tako nesto, mozda FIA dozvoli. Ako ne, ostaje mu da sedne u RS18 bolid na nekoj od staza, tu nema prepreka.

Čitam intervju Alonsa kaže da je prezadovoljan autom, motorom, prijanjanjem iako je bio limitiran posebnim Pireli pneumaticima za potrebe ovog tipa testa. Kaže mašio je tačke kočenja, brzinu u krivini još nije osetio u potpunosti, treba mu malo da se navikne ponovo. Sad, da li Reno planira da iskoristi neki od FP do kraja sezone i pusti Alonsa da se bolje upozna sa bolidom ili će se završiti na ovom filming danu u Barceloni?
Koliko se secam Cyril je rekao da ove godine Alonso nece ucestvovati na slobodnim treninzima.

Mercedes owner Daimler is committed to Formula One but is working to slash costs and cut the environmental impact of motor racing, CEO Ola Kaellenius has said.

"We have as little reason to step out of Formula One as Bayern Munich has to step out of football," he said during a virtual roundtable discussion with journalists on Wednesday.

Biggest losses and gains of F1 2020

We’re 11 races into the 2020 Formula 1 season and in another quick pause before the next double-header, so it’s a good time to have a closer look at who’s hot and who’s not now that we have a decent number of events to base the data on.

We’ve seen a good mixture of circuits, from low downforce Monza all the way to high downforce tracks like Barcelona and Nurburgring with plenty in between, which gives us a good picture of the competitiveness of the 10 teams on the grid.

As usual when assessing the field’s outright performances, I have converted the fastest time by each team from each weekend into a percentage of the outright fastest, which means everything is directly comparable.

Those fastest times usually come from qualifying. For the second race at the Red Bull Ring, the Styrian Grand Prix, I’ve used the FP2 times as the Saturday times were a washout and not representative.

Here are the results, with all the figures representing percentages:

Gary 19 20 Pace Table

The first column is an average of the last four races of 2019, which shows us how each team ended the season. The next column is the average of the 11 races from 2020 and the third is the gain/loss for each team. The change from last year is the column I have used to order them.

Bio je naravno pozitivan pretprošlog vikenda kada je i bio bolestan a nije testiran tih dana pošto je kako je RP objasnio “testiran u utorak” te nedelje i bio negativan.

Pošto se danima vrti po mrežama, čisto i ovde da se pomene - za sad je Perez vs Hulk za drugo sedište Red Bulla, dok bi Gasly mogao 2022. u Renault. KMag i Grojean završioi sa Haasom (F1).

Potvrdjeno da Magnusen i Grozan nece voziti vise za Haas.
Mazepin se ocekuje sigurno, Perez i hulk prema nekim izvorima ne zele u haas, ciljaju jace ekipe. Sumaher moguc za drugo mesto u ekipi