IGNORED

Serie A 2017-18

crtamOrasi

Ovo deluje ubedljivo. I ne deluje dobro.

Umm... I heard probably the most depressing thing if you are a Serie A fan. The more I hear about the ACM deal the more I simply cannot believe the league allowed this sale.

Listening to Sirius XM this morning Gabriele Marcotti was on talking SA. For those that don't know Marcotti, he's actually good and a very even keel type of guy that is not given to getting hype and rumors. They got talking about ACM and all of the transfers. Marcotti was very diplomatic (as usual) and his comment was, "I'm not sure it is sustainable"

I knew the new owners did not have all the money needed to buy the club but what I did not know was they borrowed 300 mil from Elliott Management Group at 11.5%. Not only is that an extremely high rate but for those that don't know Elliott Mgt... well lets just say they are loan sharks for billionaires. They are really the old fashioned 'Corporate Pirates'. They don't invest in companies to build them and make a profit, they buy companies to tear them apart and sell them for much more than the whole. These are the guys that were huge bond holders of the Argentina govt and when Argentina couldn't meet bond payments EM group actually took them to court and had the government of Ghana detain a naval vessel docked there for payment. 

Apparently, EM was the only group that would lend them the money, hence the high interest rate. Marcotti also said that even if ACM do finish in the top 4 there is a lot of doubt among many that they will be able to play in the CL or EL next year. There plan was rejected and they have clearly knowingly violated FFP. Marcotti said in talking to people that, as he said "know about these financial transactions" they believe this ACM purchase has all the signs of a 'quick flip'. Come in, buy the club with other people's money, sell the club and walk away.

I cannot believe this sale was allowed to go through, especially when Elliott was involved. I poke fun at Juve, ACM, Inter, etc as rivals but I'm a huge believer that having 4 or 5 strong teams in SA is better for everyone. What happens when Elliott want their money? Google them, this is not a company that is going to restructure your debt or take a penny less. They will seize assets, tie you up in court, take control of your company.

This deal smelled rotten from the beginning and sadly it may be worse than I imagined.
  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• crtamOrasi

• Meazza

• MiddleClass

• gervasius twinkleminkleson

Barem ce biti zabavno par godina prije nego sto propadne [sto ce takodje biti zabavno]

Edited by gervasius twinkleminkleson

Evo ja cu probati da dajdzestujem - Kinez je iskesirao Milan, ali je uzeo kredit od ove Eliot grupacije da pokrije dugove koje je klub nagomilao tokom Silvio-Galio ere. Prakticno su reprogramirali dug i sad ga otplacuju samo Eliotu. E sad, sve sto je receno za tu grupaciju stoji, oni su nemilosrdji lesinari, ali ako si redovan platisa ne bi trebalo da bude ikakvih problema.

Dalje, taj finansijski plan se znacajno bazira na dve stavke - kvalifikaciju za CL i popularizaciju kluba u Kini i prodaju merča. Inicijalni plan je UEFA odbila, a ovi u klubu umesto da naprave reviziju su ga potpuno povukli i sad imaju do proleca 2018. da posalji drugi.

Meni iskreno ovo smrdi na to da oni traze nacin da pumpaju novac u klub bez da krse ta Uefina pravila, po šeičkom city/psg principu.

Bile su jos neke price i oko izgradnje stadiona.

Uglavnom, ja bih rekao da je ovo dosta delikatan trenutak za klub, da ako se ne plasiraju u CL moze lako da ode sve ko kula od karata. Takodje, mnogo zavisi i od Kineza i toga koliko zapravo on ima para, posto kruze raznorazne price. S druge strane, ovo je def najbrzi nacin za povratak kluba u vrh, pa sam ja optimista.

Milan ce sigurno u CL, ne vidim na koju foru tim koji ima toliko kvalitete u timu moze da zavrsi peti u Serie A. Cak bih rekao da sa Bonuccijem postaju prvi favorit za osvajanje Evropske lige, ako im se bude dalo da to igraju punim kapacitetom.

Milan ce sigurno u CL, ne vidim na koju foru tim koji ima toliko kvalitete u timu moze da zavrsi peti u Serie A. Cak bih rekao da sa Bonuccijem postaju prvi favorit za osvajanje Evropske lige, ako im se bude dalo da to igraju punim kapacitetom.

A i da ne budu pogurace ih savez. Ne mogu dopustiti da propadne ovakav projekat zbog tricavog 4. mjesta.

A dobro, to je lako, neće prijaviti sva pojačanja za EL, neki će da se knjiže kao da su dovedeni sledeće sezone... Kao što je inter radio prošle 2 godine

Dobro, taj FFP je generalno kurac. Može ovako, može onako... Jebo to. Da je to normalno odrađeno, ne bi City mogao potrošiti parsto miliona na Mangalu, Edersona, Walkera, Otamendija i Stonesa bez nekog rezultatskog uspjeha koji bi to pokrio.

Nego, na temu anglo-talijanskih odnosa: Mahrez navodno čeka da se ne bi javio Arsenal kad već ne može Barcelona, ali je spreman da se zadovolji i Romom. Drugim riječima, kad ne može Scarlett Johansson, može i Beyonce, ali je spreman da se zadovolji i sa Macronovom ženom. -_-

FFP je glupost koja nije trebalo da se uvodi, a služi samo da se zaštiti stara aristokratija od novih bogataskih klubova. A u suštini daleko više pogađa male klubove nego velike.

Mahrez je dogovorio sa Monicom Bellucci Romom, 3,8m neto plus bonusi.

Monchi lowballuje Leicester, sramota me da kazem sa kolikom ponudom je otvorio pregovore.

22m :fantom::Hail:

Sad sve ima smisla, cak i Defrel. Monchi, ljubim te u celu i na jos neka mesta ako izvedes ovo.