IGNORED

Jedna mapa govori vise od rijeci

borris_

Praaaavi ekološki svesni i savesni gradjani se kunu u tzv “suvi” wc, bez vode... ono, zatrpaš ga u piljevinu ili pesak, ko mačka 

Komšije su u stvari ekološki razvijeni... 

Ja mislim da grešite u prevodu. Nije reč o procentu stanovništva koji ima samo poljski wc, nego koji ima deljivo kupatilo, koristi ga sa drugim porodicima (households).

Pa u Beogradu, negde kod ul. 29.novembra sam bila u jednoj zgradi, pored lifta u hodniku vrata, a na vratima pločica "kupatilo"...

U pitanju su mahom ruralna domaćinstva pa je svakako pretežno reč o poljskim WC-ima.

DOgTOKe.png

http://www.insse.ro/cms/sites/default/files/field/publicatii/conditiile_de_viata_ale_populatiei_din_romania_in_anul_2018.pdf (strana 20)

O tome svedoči i ova Viceova reportaža:

Petruța says she can count on one hand the number of people in this 3,500-strong village who have an indoor toilet.

Romania is the undisputed European champion of poor plumbing. According to Eurostat, nearly a third of all households use an outhouse, but the proportion is much larger in the countryside. Last year, the National Statistics Institute found that about 6 percent of city-dwellers don't have an indoor toilet, compared to 58 percent of those living in Romania's rural areas.

https://www.vice.com/en_uk/article/9kpyp5/i-stayed-in-the-freezing-romanian-countryside-to-see-how-millions-live-without-indoor-toilets

• 4 weeks later...