IGNORED

NFL 2015

renne

Realno tekma i nije bila neka. Pogotovu ne po merilima SB. oba tima stisnuti i cokovani, jedino je Von Miler napravio razliku™

osim toga utisak je ovaj Bruno Mars koji je valdja i prosle ili pretprosle godien pevao na poluvremenu. Valjda se pretplatio covek.

I naravno jel otkriven razlog za smorenog Elia? :D

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Prospero

• teacher

• Frank Pembleton

• Strahan

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neznam samo odakle svim tim ekspertima znanje da hrabro proreknu da će Newton sigurno igrati još 2-3 superbowla..Svi ga kuju u zvezde,a njega je tu dovela odbrana..Kad god je trebao on nešto da odigra..To se nije dogodilo..I nikad neće..Odbrana je ostavila srce na terenu..Videli ste sa kakvom rukom je Davis igrao..A šminker nije smeo da se baci za loptom..A znao je da pravo selfije kad vode 30 razlike..I da..Baš je bio faca na konferenciji za štampu..Možda je trebao da pogleda snimak od prošle godine kad je Willson izgubio utakmicu..

Pa valjda se to prorocanstvo bazira na pretpostavci da ce i dalje imati tako dobru odbranu.  Mlad je, ima sanse da izvuce pouke iz svega ovoga, ako to uradi, ima sanse za jos koji SB.  Ako ne, zavrsice kao Kaepernick.

Pa valjda se to prorocanstvo bazira na pretpostavci da ce i dalje imati tako dobru odbranu.  Mlad je, ima sanse da izvuce pouke iz svega ovoga, ako to uradi, ima sanse za jos koji SB.  Ako ne, zavrsice kao Kaepernick.

Malo mi je bez veze ovo kolektivno trpanje Cama i na forumu i po stampi, pa da podelim jedan post mortem clanak koji malo dublje analizira sta se tu sve dogodilo

Now let's be honest here, the Panthers still had plenty of opportunities, but most of the guys around Newton simply choked on the biggest stage of their lives. All the drops (seven), false starts (four) and fumbles (four with three lost and one returned for a touchdown) were just ridiculous.

If Ginn and Cotchery only had to make a few plays, like they do when the running game is going and Newton is making plays, maybe their failures wouldn't have been so blatant. Because of Phillips forcing those guys to be the heroes or goats, their performances ended up having an outsized influence on the game.

Those guys just weren't ready for prime time.

If Ginn or Cotchery make just one out of those three plays, the end of that game might've taken on a whole different look. But that's not who they are and really never who they have been. Phillips just forced them into that position with his game plan.

Ultimately, to paraphrase Denny Green, the Panthers wide receivers (aside from Corey Brown who also had a drop but made some plays before getting concussed) were who we thought they were. Phillips' Broncos didn't let them off the hook this time.

The difference in this game was that not only were the Broncos simply more talented pound for pound on defense than Carolina was on offense, but their defensive coordinator also put his guys in the best positions to maximize that talent. While the Panthers didn't have many players other than Newton who played to a high level at all (yeah, I said it). All things being equal, when a better unit faces a lesser unit and both have good game plans, the better unit is going to usually win. That's pretty much what happened in the Super Bowl.

Sometimes you eat the bear; most of the time the bear eats you.

http://www.sbnation.com/2016/2/10/10957150/super-bowl-wade-phillips-denver-defense-won-miller-demarcus-ware

Malo mi je bez veze ovo kolektivno trpanje Cama i na forumu i po stampi, pa da podelim jedan post mortem clanak koji malo dublje analizira sta se tu sve dogodilo

http://www.sbnation.com/2016/2/10/10957150/super-bowl-wade-phillips-denver-defense-won-miller-demarcus-ware

Pazi, po meni Cam i nije tako lose odigrao kad se sve uzme u obzir.  Naravno ono sto ce da se pamti jer ona kurcobolja da proba da se baci na fumble (koji je jos pride bio njegov), sto je tada bio definitivni znak da je "checked out", da je za njega utakmica vec bila gotova.

Ali do tada i pored onog 1. fumble za 1. TD za Broncos i pored onog INT koji je btw bio deflection, on nije bio tako los, bio je leading rusher, uspevao je bar da se u dosta slucajeva oslobodi lopte pre nego sto bi bio sackovan za neki tezi loss of yards.  Meni je najvece razocaranje bio OL, pogotovu nekoliko false start i holding penala koje su napravili u najgorim mogucim trenutcima i tako sjebali momentum i zaustavili nekoliko napada koji su mogli da urode necime.  E sad, neko moze da kaze da je to sve zasluga fantasticne Broncos odbrane, ali ipak nije da su do sada Panthers igrali protiv college level timova, mislim taj OL je u ovoj godini igrao protiv nekoliko soldinih pass rush odbrana i nije bio ovako katastrofalan.

• 2 weeks later...
The Buffalo Bills released defensive end Mario Williams, running back Boobie Dixon and guard Kraig Urbik on Tuesday, while tight end MarQueis Gray, a restricted free agent, is also on his way out. General Manager Doug Whaley didn't seem overly concerned about the team's salary-cap problems at the NFL scouting combine, probably because he knew a slew of contracts would be coming off the books soon. The three releases clear nearly $16 million under the 2016 salary cap, money that helped the team franchise tag left tackle Cordy Glenn at $13.7 million.

Bye Mario