• Last Reply

Top Posters In This Topic

• fonTelefon

• Indy

• Аврам Гојић

• Caligula

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meni je to neprihvatljivo, koja god da je religija u pitanju. Srbija je sekularna država, ima sekularne zakone i ja odbijam da verske institucije organizuju život svima. A naročito odbijam da onaj SNS šljam baštini kulturu i istoriju ne samo moje male zemlje i mog malog naroda, nego celokupnog čovlade ečanstva. I zato sam svom snagom protiv ovoga, sa obe strane.

Nesto ne vidim da se to celokupno covecanstvo uzrujalo zbog toga. Nego da li ste vi svi bivsi pravoslavci nepismeni kad ne umete da procitate da je plavusa ispred tehnicke Vlade Srbije a Mali ispred privremenog organa Skupstine grada a Irinej obnasa svoju stalnu duznost? I da svako negiranje njihovog prava da postupe po zakonu znaci i da ste protiv demokratskog uredjenja Srbije? Ako nema naslednika vlasni su da postupe cak i taj formalni deo je na njihovoj strani. 

iskreno, i mene zanima, malo sam iznenadjen takvom formulacijom

Каубоју, пошто си и даље уверен да знаш о чему причаш морам да те питам шта значи "чивутски" у следећој реченици:

A, uvatili smo se za to dok gori hilandar. Hocemo li se uvatiti i za zilet i tuziti svakoga ko pomene taj hardver da bi oznacio nesto sto nije izaslo iz istoimene fabrike? 

Ajde politicko korektni Vasa, ali da mi ti ucitavas antisemitizam i to u onu konkretnu konstrukciju, previse je i za tvoje poslovicno natezanje. 

Edited by CowBoy

deset sekundi gugla:

Re: The funerary ashes of Nikola Tesla.

I wish to reiterate my authority and responsibility concerning the disposition of the funerary ashes of my granduncle, Nikola Tesla.

It has come to my attention through media reports that there is a proposal to move the ashes of Nikola Tesla from the Nikola Tesla Museum to a site associated with St. Sava Cathedral in Belgrade. While I am always supportive of additional honors and recognition accorded to the memory and regard of this great man, I must insist that I be consulted on any such move. I have always supported the wishes of my aunt, Dr. Mica Trbojevic, niece of Tesla, confidant of and co-founder with Dr. Sava Kosanovic of the Museum (and also his heir) that Tesla’s ashes should be on view at the Museum. By definition, a move would be an important undertaking and must include my participation.

I speak now as the closest living relative of Nikola Tesla rather than as the Chairman of the Executive Board and Executive Secretary of the Tesla Memorial Society, Inc.

My authority stems from two separate but related sources. First, my older cousin Jovan Trboyevic of Chicago and I are the last surviving of a total of only five grand nephews/nieces of Nikola Tesla. We are grandsons of Angelina Tesla-Trbojevic, eldest sister of Nikola Tesla. This is a unique blood relationship not available to anyone else.

Second, at the time of Tesla’s death in 1943 my father, Nikola J. Trbojevich, was the nominal direct heir of Tesla’s estate, being a nephew and the only U.S. citizen with authority to act on behalf of Nikola Tesla, also a U.S. citizen who died intestate. The exigencies of war, illness and travel difficulties made it more efficient for these duties to be shifted to Dr. Sava N. Kosanovic, another nephew of Tesla and on temporary wartime duty in New York. This arrangement led to the transfer of the Tesla estate to Belgrade and the founding of the Nikola Tesla Museum. My authority follows the family line of succession as each member died. Dr. Sava Kosanovic to Dr. Mica Trbojevic (both died without children) to Nikola Trbojevich to me.

For responsibility, I have spent more than thirty years representing the family in accepting honors accorded to Nikola Tesla and in promoting the memory and ideals of my famous granduncle. If any move of his ashes should occur, I must be present to preserve the legitimacy of the act in this modern day of non-authoritarian government.

William H. Terbo (Trbojevich) USA (732) 396-8852

Edited by Takeshi

@CowBoy 

valjda smo u razvoju dogurali malo dalje od tih prideva? ne vidim razloga da se gicas sto ti neko zamera koriscenje takvih termina

Edited by assück

ja mu nisam zamerio, nego pitao koje je znacenje termina "civutski"...ne vidim razlog da se ljuti, necemo valjda da se mandovski svadjamo.

Edited by Marko M. Dabovic

gde sam ti ucitao antisemitizam?

Pa nisam ni napisao da si ti, tebe sam pomenuo u kontekstu tvog pitanja odozgo. Praslin mi je to ucitao.

Etimologija jeste tvrda, ali ta rec je davno prerasla svoje izvorno znacenje i postala epitet za odredjenu vrstu ljudi i njihove postupke nezavisno od nacionalnosti (otuda sam je i upotrebio uz "prosecnog srpskog nacionalistu", valjda je to ubolo Praslina)

Edited by CowBoy

Etimologija jeste tvrda, ali ta rec je davno prerasla svoje izvorno znacenje i postala epitet za odredjenu vrstu ljudi i njihove postupke nezavisno od nacionalnosti.

gde je postala epitet, leba ti? :lol: