Jump to content
IGNORED

DOOM! DOOM IS UPON US! (Raspad naseg drustva, pbp)


Аврам Гојић

Recommended Posts

Posted

 

 

GKfcz7rXcAApEUJ?format=jpg&name=large

 

 

 

  • Tužno 2
  • Replies 40.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gospa buba

    1865

  • ToniAdams

    967

  • Filozof manijak

    946

  • radisa

    798

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Gospode boze, jel ima neka skola koja se normalno bavi ovim stvarima? O cemu se radi?

 

Mozda @Svemir Zeka zna?

Posted
50 minutes ago, Shan Jan said:

Gospode boze, jel ima neka skola koja se normalno bavi ovim stvarima? O cemu se radi?

 

Mozda @Svemir Zeka zna?

 

Pa ne prikrivaju mozda bas svi, ali mislim da je ovo vise pravilo nego izuzetak. Prosli smo i kroz mnogo gore tako da se ja makar ne iznenadjujem.

Posted (edited)
59 minutes ago, Shan Jan said:

Gospode boze, jel ima neka skola koja se normalno bavi ovim stvarima? O cemu se radi?

 

Mozda @Svemir Zeka zna?

Kako misliš da li postoji neka škola koja se normalno bavi ovim (kojim tačno?) stvarima?

 

Ne znam šta da odgovorim, naravno da postoji. Meni se ponekad čini da se bavim samo pojačanim vaspitnim radom, možda bi mogli i oni kod kuće malo da se bave time

Edited by Svemir Zeka
  • +1 1
Posted

Nasiljem medju ucenicima.

Posted

Zezaš me, jel da? :rolleyes:

Posted

To prikrivanje nasilja u školama (nažalost) ima dugu istoriju, neretko se čak dešava da žrtva koja se suprostavi prodje lošije nego sam nasilnik.

 

Da li je to zato što škole (primarno) štite svoj renome ili je u praksi svesna/ nesvesna institucionalizacija nasilja (u ovom slučaju - nad vršnjacima), teško je odgovoriti.

  • +1 1
  • Hvala 1
  • -1 1
Posted

To tvrdiš na osnovu dosta iskustva ili šta?

  • Wub 1
Posted
3 minutes ago, Jeremija said:

To prikrivanje nasilja u školama (nažalost) ima dugu istoriju, neretko se čak dešava da žrtva koja se suprostavi prodje lošije nego sam nasilnik.

 

Da li je to zato što škole (primarno) štite svoj renome ili je u praksi svesna/ nesvesna institucionalizacija nasilja (u ovom slučaju - nad vršnjacima), teško je odgovoriti.

 

Mislim da ima toga po raznim sistemima. Ovde je nastavnik dete sa potresom mozga koje mu se zali da je lose, sprecio da pozove roditelej, nije pozvao hitnu pomoc itd. Onda mu je dao izostanak (? taj deo ne razumem bas). Taj nastavnik je neki ne znam ni ja - jel mu padne na pamet da je dete moglo da se prevrne na pola casa i umre?

Posted

Reklo mi je par ljudi s foruma: nikad ne piši o onome što ti je posao. Setim se, ali ponekad i zaboravim na savet. 

Samo me ne zovite na mišljenje, mogu samo da vam kažem da ne lupetate na kante™, ako sam već upitana

 

 

  • +1 3
Posted

 

14 minutes ago, Shan Jan said:

Nasiljem medju ucenicima.

Ne znam šta očekujete, ne može škola da objavljuje u medijima slučajeve nasilja kojima se bavi, to su maloletna deca. Postoje određene procedure koje moraju da se ispoštuju, uključuju se Centar za socijalni rad i policija po potrebi, dalje od toga škola ne može. A da ima problema, ima. Ne biste verovali koliko. Bavimo se time neprestano, ali pobogu ne mogu se takve stvari iznositi ovuda.

  • +1 6
  • Hvala 3
Posted
2 minutes ago, Lena said:

 

Ne znam šta očekujete, ne može škola da objavljuje u medijima slučajeve nasilja kojima se bavi, to su maloletna deca. Postoje određene procedure koje moraju da se ispoštuju, uključuju se Centar za socijalni rad i policija po potrebi, dalje od toga škola ne može. A da ima problema, ima. Ne biste verovali koliko. Bavimo se time neprestano, ali pobogu ne mogu se takve stvari iznositi ovuda.

Bukvalno samo to i radimo. Ni trenutak da se posvetimo nadarenoj deci, odličnim učenicima.

 

Onaj naslov o tome da je danas (nedelja) u dvorištu škole prebijen dečak, eto ne znam kako je sad to pitanje škole

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...