IGNORED

To, mačko!

Afterburner

26 minutes ago, Ted said:

pošto sam seriju postova ovde započeo onim u kome sam rekao da me zabole za turnir, tenis i Đokovića, a nakon svega što sam video, čuo, pročitao i saznao u prethodnih nekoliko dana, ja mogu samo da kažem kako su mi se osećanja značajno promenila i da se punog srca priključujem društvu Novakovih teniskih navijača. i ja sam u celu priču ušao sa nekim svojim predubeđenjem da se Đoković glupira i pravi nekakvu farsu. kad ono.

nije da do sada nisam navijao za njega ili da sam navijao protiv, naprosto sam ignorisao sve to, pratio na nivou osnovnih informacija, pogledao tu i tamo neki meč. ja sam tenis počeo da pratim kad je Beker bio klinac koji je napravio čudo. i ja sam tad bio klinac i bilo mi je neverovatno zabavno sve to. tada sam baš pratio, voleo da gledam, navijao za Bekera dok je igrao. i Agasija sam gotivio i pratio redovno. još jedan gotivac mi je bio Majkl Čeng, on je isto kao klinac osvojio neki od velikih turnira, ne sećam se koji, bio mi je mnogo simpa i navijao sam za njega iz sveg srca. kako je vreme odmicalo isključio sam se iz priče, nekako mi je dosadno postalo sve to sa tenisom, a i nisam pronalazio igrače poput gore navedenih koji bi me naterali da ih pratim.

izgleda da mi se ponovo probudio motiv da za nekoga navijam iskreno.

Kako si, pobogu, mogao da navijas za Cenga protiv ondasnjeg Djokovica (Lendla)?

Taj RG na kome je Ceng pravio majmuna od Lenda i je jedna od ozbiljnijih trauma iz detinjstva.

• +1 1
Just now, Budja said:

Kako si, pobogu, mogao da navijas za Cenga protiv ondasnjeg Djokovica (Lendla)?

Taj RG na kome je Ceng pravio majmuna od Lenda i je jedna od ozbiljnijih trauma iz detinjstva.

:D

Lendl mi je bio odvratan, kao nekakva mašina a ne čovek

a ja sam bio dete, i obrazloženje pronalazim u tome što sam se emotivno vezivao/navijao/poistovećivao sa nekim klincem koji se pojavljuje na terenu, pravi čudesa i uništava robote 

44 minutes ago, cedo said:

samo da pimetim da je ovo pisao Prada (Leia ce znati :D)

Reveal hidden contents

Reveal hidden contents

A legend called Djokovic

Some time ago I saw an interview with a retired English footballer whose name I can't remember. In an especially introspective passage, he commented, between dismay and perplexity, that the children only approached him to ask him about that mythological goal in which Maradona dribbled past half a dozen players on his team, in the 1986 World Cup.

Maradona became a legend that day not because he scored an amazing goal, but because that goal was grafted onto history, erasing from the battered spirits of an entire people what had happened a few years earlier in the Malvinas. Sports feats disintegrate into oblivion or become boring statistics, when the generation that

celebrated them; and only when those feats are grafted into history do they become legendary. It happened to Maradona at the World Cup in Mexico, it happened to Jesse Owens at the Berlin Olympics, it happened to Djokovic at the Australian Open. The winner of this edition of the Australian Open may be remembered by a few die-hard tennis fans for a few years; But when those fans have died, the Australian Open will continue to drag the disgrace of having prevented, in its 2022 edition, the participation of a legend . And, in a hundred years, Djokovic will be remembered as Owens or Maradona. Surely there will be others who win more titles or break more records; but they will only leave behind a boring statistic that others more gifted will make pale in the future. Djokovic, on the other hand, no one will be able to dispute the glory of having grafted himself into history forever.

Today it may seem that his is an infamous glory that only 'represents' a minority turned into a scapegoat by a submissive and cowardly generation. Owens, too, represented only filthy blacks; Maradona also represented only a few charlatan sudacas. But the years will pass, the sporting feats of his contemporaries will pass; and the legend of today's stigmatized Djokovic will shine . And, when this submissive generation, like the media of mass cretinization and the tyrants who shepherded it, become together 'on the ground, in smoke, in dust, in shadow, in nothing', the feat of the man who, in a lukewarm time, he refused to bow his head. And God, who sees in the dark, will reward him.

Tennis fans know - and not just because the boring statistics give it away - that Djokovic is a better tennis player than any of the players who have competed with him . Those tennis players know it too , including those who these days have made miserable statements, excited at the possibility of surpassing him in the boring statistic that in fifty years no one will remember. But fifty years from now, when hunched over and decrepit (albeit with the ridiculous hair graft intact) they walk through a park, there will be a child who comes up to them and says: “Is it true that you had the honor of playing with Djokovic? ».

hvala za ovaj prevod

kako je na kraju oprao zemljaka :D

ed.

i da dodam, oprao ga je sasvim zasluženo

kakva je neopevana gnjida je nadal, fujčina za njega

ali nije da to nismo znali i ranije

Edited by dùda
  • +1 1

Some time ago I saw an interview with a retired English footballer whose name I can't remember. In an especially introspective passage, he commented, between dismay and perplexity, that the children only approached him to ask him about that mythological goal in which Maradona dribbled past half a dozen players on his team, in the 1986 World Cup.

Ovo podseća na Antonić/Vukadinović kolumne o prijateljima koji drže kod kuće zastavice Evropske unije.

da li se to meni samo mi se cini ili je djokovic klan veoma tih ovih dana?
valjda im je neko rekao da samo prave stetu
Kako je Nolo izašao iz hotela tako su ućutali, plus najavili su njegovo uključenje na onom poselu u restoranu i tu je bilo cvrc...

... Shiit has hit the fan

• +1 1
44 minutes ago, Ted said:

pošto sam seriju postova ovde započeo onim u kome sam rekao da me zabole za turnir, tenis i Đokovića, a nakon svega što sam video, čuo, pročitao i saznao u prethodnih nekoliko dana, ja mogu samo da kažem kako su mi se osećanja značajno promenila i da se punog srca priključujem društvu Novakovih teniskih navijača.

zanimljivo ja obrnuto :sleep: počeo sam tako da me zabole za tenis i za Novaka jer je pandemija i sport stvarno nije važan, ali sam mislio da je ipak previše uložio u svoju karijeru da bi se sada zajebavao i da možda stvarno ima dobar razlog da se ne vakciniše, otkud znam.  ali kad sam video kakav boldrikovski plan je smislio da dobije izuzeće i  posle svega što sam pročitao sad  samo navijam da prcaju  Avaxa

• +1 4
  • Redoran locked this topic
  • Redoran unlocked this topic