IGNORED

slobodan pristup naoružanju

Anduril

Misliš, da se dozvoli korporacijama da finansiraju privatne vojske, pošto su jel'te individue i imaju pravo da se naoružaju do zuba za slučaj da britanski imperijalisti jednog dana krenu opet na njih? Sitna je to distinkcija u odnosu na današnje stanje.

Могло би, али да онда корпорација робија ако упуца лопова.

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Indy

• Anduril

• Turnbull

• Аврам Гојић

Могло би, али да онда корпорација робија ако упуца лопова.

Zasto bi robijala? A "castle doctrine"? A "stand your ground"?

Sent from my iPad using Tapatalk

• 2 weeks later...

(CNN) -- A federal judge ruled that Washington's ban on the carrying of handguns in public is unconstitutional.

In a ruling made public Saturday, Judge Frederick J. Scullin Jr. said that "there is no longer any basis on which this court can conclude that the District of Columbia's total ban on the public carrying of ready-to-use handguns is constitutional under any level of scrutiny.

http://edition.cnn.com/2014/07/27/justice/washington-gun-ruling/index.html?sr=fb072714gunruling4pstorylink 

• 5 weeks later...

Arizona shooting: Girl, nine, kills gun instructor

A nine year-old girl in the US has killed her shooting instructor by accident while being shown how to use a high-powered submachine gun.

The instructor was giving the girl a lesson at a shooting range in Arizona when the recoil from the automatic fire caused her to lose control of the Uzi.

The girl was at the shooting range with her parents, who filmed the lesson.

Jadniche, ubilo coveka i dozivelo traumu zbog moronskih roditelja.

to zbog glupog zakona. da su smeli da je uce da puca iz GRAD-a, verovatno bi pobila i njih, kao i pola naselja.

Edited by Miralem

najbolji način za sprečavanje devetogodišnjeg deteta da ubije uzi instruktora je da odgovorni roditelji pošalju svoje dete na časove pucanja kada napuni pet godina, kako bi tokom naredne četiri godine dete naučilo da ne upuca instruktora uzija.

jel znate vi kakvu štetu veprine prave na usevima ili mislite da su to neki taki maji catki gicani ko gile poslednja oaza  :fantom:

kako nece praviti stetu kad imaju jebene mitraljeze.