• Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• renne

• harper

• Timmy

• Garnirung

Top Posters In This Topic

Imao sam neka posla, pa sam gledao samo treći set i to onako preko ramena. Maki ga je preslišao doktorski. Opako će da bude u Londonu na poslednjem Mastersu, ako svi dodju zdravi i pravi

sad će opet neku extra turbo izjavu da da povodom toga
Realno nema nikakve razlike između 3. i 4. mesta. A što neko reče, Federer kad nije 1. ima utisak da je 50 i neki :P
http://www.usatoday.com/sports/tennis/story/2011-10-01/match-fixing-ban/50625466/1 :blink: Ko je ovaj?
LONDON (AP) – Serbian tennis player David Savic has received a life ban for attempting to fix matches.The Tennis Integrity Unit says the 659th-ranked Savic was also fined $100,000 after being found guilty of three violations of the sport's international anti-corruption program. The ban begins immediately.He's the second player to get a lifetime ban. In May, Austrian player Daniel Koellerer was the first to be banned for match-fixing.The 26-year-old Savic was found guilty of the same three violations of the sport's anti-corruption rules as Koellerer, including "contriving or attempting to contrive the outcome of an event."Savic reached a career best 363rd in the rankings in 2009 and never played above the challenger circuit.The anti-corruption hearing was held on Sept. 12 in London and details will not be made public, the TIU said.
CV Edited by anantaram
  • 2 weeks later...
tipsa na crnoj listi, troicki na sivojnadam se da nije istina, mada je tesko dokazati i jedno i drugodosada optuzena dvojica tenisera, jedan od njih srbin. dozivotna suspenzija.
Demantovali su to iz atp-a. Ovo što je ovaj novinar sastavljao je špekulacija koja se zasniva na kladioničarskim uplatama i naglim promjenama kvota.Tipsarević je definitivno namjestio neke mečeve prošle i pretprošle sezone. Bilo bi šteta da mu se to obije kao bumerang baš kada je krenuo ozbiljno da igra tenis.Komična je reakcija naših medija koji su požurili da objave kako su hrvatski teniseri na crnoj listi a da nisu ni pogledali o čemu se ovde radi.