IGNORED

Amerika, zemlja velika

Кристофер Лумумбо

Nije fejk, ja grebno sa strima, posle vidim da je još nekima smetalo pa su promenili.

Generalno je tamo već ozbiljan problem sa svakom vešću i svakim naslovom. Em što LV priča nije ni nedelju dana trajala, JFK files nakon sto godina čekanja nisu ni dan držali pažnju a nije da nema mesa, što impičovanje presednika nemožeš da stigneš da ispratiš od svakojakih  terorista i seksualnh aktivista, evo ih već preko 50 i bez Luisikeja....sve do jedna vest je propraćena histerihom i uzajamnim mazanjem govnima dve nepomirene amerike.

Mislim da bi isceliteljski došla neka višestranačka varijanta što je realno nemoguće ili bar neka veća vojna u svetu što je već izvesnije.

Zlata vredan clanak.

One of the first Hum professors to request that RAR not occupy the classroom was Lucía Martínez Valdivia, who said her preexisting PTSD would make it difficult to face protesters. In an open letter, RAR offered sympathy to Martínez Valdivia but then accused her of being anti-black, discriminating against those with disabilities, and engaging in gaslighting—without specifying those charges. When someone asked for specifics, a RAR leader replied, “Asking for people to display their trauma so that you feel sufficiently satisfied is a form of violence.”

https://www.theatlantic.com/education/archive/2017/11/the-surprising-revolt-at-reed/544682/

The texts that make up the syllabus - from the ancient Mediterranean, Mesopotamia, Persia, and Egypt regions - are “Eurocentric”, “Caucasoid”, and “oppressive”.

:frust:

Ima još bisera, na primer "The gold face of the saxophone dancer is an exhibition of blackface.”

Ili transparent na slici na kom piše "You've heard of Achilles but have you heard of" i ništa više :isuse: Valjda debilni mladunac nije znao koga da stavi. Bitno da mu je Ahil istorijski lik, tipičan lynch mob whitey. 

slabo ima informacija. ubica mrtav, broj zrtava reda veličine dvadeset

"A local official says 27 people were killed and 24 more were wounded."

Edited by Krošek

izgleda da je ovo u najboljem slucaju peto masovno ubistvo po broju zrtava. znaci od top pet tri su se desila u razdoblju od oko godinu i po. ne valja to nista

samo je bilo vencanje u pitanju

hate crime

sto vise ljudi gledaju tv i vesti, dobijaju dodatnu zelju da ovako nesto urade .... mamu im bolesnu ... vesti svojim senzacijama sublimarno pale načete

• James Marshall locked this topic
  • Redoran unlocked this topic
  • Tpojka locked and unlocked this topic
  • Tpojka featured and unfeatured this topic