IGNORED

Svet

Кристофер Лумумбо

Problem™ sa platama uvek moze da se ispegla - pitanje je jedino na koliko tih 150 (vidi gore) evra treba da se rastegne. Ako je mesecno to je jedan problem, ako je dvonedeljno - onda je drugi a ako je dnevno ili ne daj boze "na sat" - e, tu vec moze da se diskutuje... 

As in "i ti ces, kume, da imas 150 evra platu al' mesecno"...

Tebi kume vidim busna ta ignore lista...

Striking Bolivian miners lifted Friday a roadblock where violent protests took place this week, a day after kidnapping and allegedly torturing and beating to death the country’s deputy interior minister, Rodolfo Illanes.

The miners, who have been demanding more mining concessions, the right to work for private companies, and greater union representation, seized Illanes (56) and his bodyguard early Thursday in Panduro, south of capital La Paz, Peruvian paper El Comercio reported (in Spanish).

http://www.mining.com/striking-bolivian-miners-lift-roadblock-after-killing-countrys-deputy-minister/

Kakva bruka i sramota saudijske vojske, belosvetskih plaćenika i salafista, tuku ih polugladni i žedni šiiti u papučama i zarđalim kalašnjikovima. Inače Saudijski oklop biju Maljutkama i Konkursom, a vozila i tenkove ne koriste često zbog Saudijske avijacije. Sofisticiranijim sistemima poput Točka i SCUD operišu uz malu iransku pomoć. Boj ne bije svijetlo oružje već boj bije srce u junaka!

The Houthi forces, backed by the Yemeni Republican Guard and Saleh Forces, managed to seize several Saudi military posts in the Asir Province of Saudi Arabia on Thursday, Yemen-based Al-Masirah News Agency reported. 

Following the capture of these Saudi military posts, the Houthi forces and their allies confiscated a large cache of U.S. and Canadian weapons that belonged to the Saudi-led Coalition. 

• 3 weeks later...

Eksplozija u Pešti. Ne zna se šta je, ali koliko vidim u blizini je Oktogona, ugao Király ulice i Körúta.

Drugar bio na 2 bolka odatle kaze policija je okupirala ceo kvart.