IGNORED

Amerika, zemlja velika

Кристофер Лумумбо

We need more good guys with guns, neke liberalne fakultetlije po mogućnosti koje su završile koledže da bi predavali djeci, sad ih treba samo prevaspitati u Wermacht. Ili je možda bolje ove bivše marince sa PTSP-om prekvalifikovati da predaju muzičko i engleski, jer killing skills već imaju.

27 minutes ago, James Marshall said:

sad ih treba samo prevaspitati u Wermacht.

Kao odlični prevaspitači su se pokazali, na primeru policije, penzionisani pripadnici IDF

:Jova:

I onda se ovaj pandur posrao u NRA/GOP narativ kako good guys with guns > bad guys with guns.

kukavice. Čuj “we could have been shot”, a ubija malu decu? Pa pička vam materina kukavička!

• +1 1

Koje iznenadjenje da su u sred policijske drzave koja glorifikuje vojsku i policiju zakazali panduri.

Uostalom, nije im prvi put, tako je biloi prije 2-3 godine kad je onaj klinac upao u skolu u Parkland, FL. Isto su tako panduri cinculirali dok je ovaj isao redom i ubijao. A tu je dodatno i FBI zakazao sa provjerom, koliko se sjecam.

Cijeli taj nakazni sistem mora biti razmontiran, ali bojim se da vise nije moguce.

• +1 2

Do zuba naoruzani policajci stoje ispred skole dok jedan klinac sa puskom ubija decu.Ovo je cak i za USA standarde nadrealno.Hvala Bogu ni jedan policajac nije teze povredjen.

• Tužno 1

Pa nisu bili dovoljno naoružani, treba još oružja. Onaj neki teksaški idiot (guverner ili tako neko, jebem li ga) je skoro tvitovao "osjećam se osramoćeno, Teksas je broj 2 država u SAD po količini novog kupljenog oružja, iza Kalifornije, deder Teksase, možemo mi to, daj da to poguramo da se vratimo na #1" (liste idiota, dodatak moj)

2008 godine vrhovni sud je oborio zakon koji zabranjuje drzanje pistolja kod kuce i vaznom presudom potvrdio primenjivost drugog amandmana zasnovano na tumacenju da je deo "the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed." operative tj da je to dispozicija, a da je prethodni deo "A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State" prolog tj. deklarativnog karatera i ne utice na drugi koji se sastoji se u zabrani da se zabranjuje stanovnistvu posedovanje oruzja, pri cemu se uzima da se "people" odnosi na pojedince, znaci gradjane kao gradjane, a ne gradjane kao pripadnike neke organizacije kao sto je ovakva ili onakva milicija. 

Skalija:

The interpretive difficulty and what causes some people to think that it confers only a collective rather than an individual right and others including the petitioners here to think that it is an individual right that only to keep and bear arms for service in a militia ... the interpretive difficulty that produces those positions is of course the prologue a well-regulated militia being necessary to the security of a free State it's a standard principle of interpretation and was in 1791 that a prologue cannot limit the scope of the operative text which often goes beyond the narrow purpose set forth in a prologue.

It would be peculiar however for the prologue positively to contradict the text so we examine first the operative portion of the amendment namely the right of the people to keep and bear Arms shall not be infringed we conclude after examining many uses of arms and bear arms contemporaneous with and prior to the adoption of the Second Amendment that it means pretty much what it means today – to have and carry weapons.

od oko 16:30 je dissenting opinion, vredan paznje

posle ove presude slabo da ima nazad, moralo bi biti da vrhovni sud sustinski kontrira sam sebi, a to vrhovni sud skoro nikad ne radi.

• Hvala 1

I opet isto kao pre…

https://www.washingtonpost.com/technology/2022/05/28/uvalde-texas-gunman-online-threats/

One teen who reported Ramos on the social app Yubo said nothing happened as a result.

Some also suspected this was just how teen boys talked on the Internet these days — a blend of rage and misogyny so predictable they could barely tell each one apart. One girl, discussing moments when he had been creepy and threatening, said that was just “how online is.”

But over time they saw a darker side, as he posted images of dead cats, texted them strange messages and joked about sexual assault, they said. In a video from a live Yubo chatroom that listeners had recorded and was reviewed by The Post, Ramos could be heard saying, “Everyone in this world deserves to get raped.”

A 16-year-old boy in Austin who said he saw Ramos frequently in Yubo panels, told The Post that Ramos frequently made aggressive, sexual comments to young women on the app and sent him a death threat during one panel in January.

Edited by Moonwalker

da se nadovezem na prethodni post o presudi iz 2008., kacim video o tome od pre par dana; prva stvar koja se moze zakljuciti njega je da je ta presuda apsolutno aktuelna i danas, tj da nije bila neka druga odluka vrhovnog suda u medjuvremenu (14 godina) koja bi poremetila aktuelno tumacenje drugog amandmana. uglavnom se traze nacini da se dokaze kako drugi deo recenice, konkretno "bear arms" ne znaci, kao sto je skalija rekao, "pretty much what it means today" (gun ownership), nego da znaci nesto drugo.

• Tpojka locked and unlocked this topic
  • James Marshall locked this topic
  • Redoran unlocked this topic
  • Tpojka featured and unfeatured this topic