Top Posters In This Topic

• aram

• Indy

• bad music for bad people

• maheem

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, jezovuk said:

Neće ovaj short url koji daje yt app na share dugme (youtu.be). Radi sa urlom iz mob browsera (m.youtube.com) i sa klasičnim "desktop" urlom (youtube.com).

Hvala ti ali nisam razumeo. Deda, nažalost.😭

Edited by Deda Drda

Zbogom, Shane :sad:.

Toliko svoj, nesvakidasnja pojava. Veliki pesnik. Cesto sam ga slusala u poslednje vreme.

Skoro sam gledala onaj dokumentarac o njemu. Kakav zivot... 

• +1 2
  • Wub 2

You took my dreams from me

When I first found you

I kept them with me babe

I put them with my own

Can't make it all alone

I've built my dreams around you...

He first gained recognition in 1976 when a photograph of him with a wounded ear at a gig at the ICA in London was printed in the NME with the headline: “Cannibalism at Clash gig”. 

MacGowan is survived by Clarke, whom he married in 2018. They met when MacGowan was 24 and she was 16. 

His wife Victoria Mary Clarke wrote in a statement on social media: “Shane will always be the light that I hold before me and the measure of my dreams and the love of my life … I am blessed beyond words to have met him and to have loved him and to have been so endlessly and unconditionally loved by him.”

par crtica iz gardijana.

lud i voljen. ne moze to svako. 

• +1 9

Željko Božić, poslednji 'vlasnik' Akademije i tvorac Bg zvuka 90tih. Redak producent s vizijom: poslednja dva albuma EKV, rani Plejboj, Darkwood Dub, Kazna za uši, Presing, Jazzwah, KKN. Ako nije patka radio i sa Urban Dance Squad dok je živeo u Holandiji. Delio znanje levom i desnom. Jedna od bolje čuvanih tajni Beograda, veliki čovek i prijatelj. 😢

Edited by Hermetico
  • Tužno 6
9 minutes ago, Hermetico said:

Željko Božić, poslednji 'vlasnik' Akademije i tvorac Bg zvuka 90tih. Redak producent s vizijom: poslednja dva albuma EKV, rani Plejboj, Darkwood Dub, Kazna za uši, Jazzwah, KKN. Ako nije patka radio i sa Urban Dance Squad dok je živeo u Holandiji. Delio znanje levom i desnom. Jedna od bolje čuvanih tajni Beograda, veliki čovek i prijatelj. 😢

uf, slavu mu. poznavao sam ga.

• +1 1