IGNORED

Uskoro dolazi jedan film

3opge

bolje da ne znas, zabolece te glava. meni sam nije jasno kako oni i dalje jedva sastavljaju kraj sa krajem (ovi sto su "na pocetku" karijere) i cesto zive sa cimerima ili couchsurfing... a oni pamentiji se bave nekretninama pa flipuju kuce (sto je u inace super posao). 

da ti dam samo minimalnu cifru, onaj background actor ako je sag (unija) dobija minimum 150$ dnevno. cena mu se dize ako ima neku odredjenu svrhu u kadru (koreografija, pogled, pokret,) ili jos vise ako nesto kaze. ako nije sag oko  od 50-150$ plus hrana i ako su srecnici vaucer (za ulazak u sag). 

minimum minimuma koji sag glumac mora da bude placen jeste oko 900$ dnevno i onda se ta cifra povecava ako se rok snimanja probije ili ako prodje ne znam koliko nedelja (mozda 9 ne secam se). naravno svako prekoracenje preko dana se placa ekstra 1.5 put. 

ovo sto ce kapicic izvesti nije bas sporedna uloga jer je to ipak marvel. jednom udjes u svet marvela jedino ako si budala nadrkana pa useres motku. tu se konstantno reciklira ista ekipa i niko nije lud da odlazi jer je odlicno placeno. 

ali nije ni to...nego sto se dobijaju royalties. kurcem ne mrdas a redovno primas cek zato sto se taj tvoj film prikazao na tom i tom kanalu. 

[krenula da gledam victoriju pa sve na preskoke...]

ps ne zaboravi da agenti su ti koji utvrdjuju cene svojih glumaca i oni dobijaju 10% provizije koja se oduzima od glumceve plate. jos ako glumac ima i menadzera (a to je danas cesca pojava da se menadzer ponasa i kao agent) onda jos 10%. cilj im je u svakom slucaju da dizu cenu glumca dokle mogu da bi dobili vise para. 

i nemoj da mislis da se ovo slucajno desilo s.k.-u...jok...tu se godinama trtilo po producentskim zurkama, upoznavalo, jelo govna (sto ja nikako da naucim), veze, vezice, itd. bio uvek fin i bez stava jer holivud ne zeli probleme. 

Edited by mustang

Pa lepo se opario znaci. Pa dobro srecno mu u daljoj karijeri ne znam kakav je lik al me nikad nije nesto iritirao svojom pojavom. A mogao bi i Kebinoj cerki da pomogne da se probije da se ne muci jadna :lolol:

Christopher Nolan to Direct Action Thriller ‘Dunkirk’ for Warner Bros. (EXCLUSIVE)

Justin Kroll
Film Reporter
@krolljvar
Christopher Nolan looks to be headed to France during World War II for his next project.

Sources tell Variety that Nolan will direct “Dunkirk” from his own original screenplay as his next project. Insiders say the yet-to-be cast unknowns will lead the cast, but that Mark Rylance, Kenneth Branagh and Tom Hardy are in talks to join the ensemble.

Nolan will also produce the film with his longtime producing partner and wife, Emma Thomas.

The story is set during the legendary evacuation of the northern French city during WWII. Nolan and his casting department recently began testing teenagers in London for lead roles, but the director also wanted to nail down some choices for the few adult roles in the film before the holiday.

“We are thrilled to be continuing our collaboration with Christopher Nolan, a singular filmmaker who has created some of the most critically acclaimed and commercially successful films of all time,” said Greg Silverman, president, Creative Development and Worldwide Production. “‘Dunkirk’ is a gripping and powerful story and we are excited to see Chris, Emma and their cast realize it on the big screen.”

Warner Bros. has dated the film for July 21, 2017. The large-scale production will be shot on a combination of Imax 65mm and 65mm large format film for maximum image quality and high-impact immersion. Shooting will begin in May using many of the real locations of the true-life events, which form the background for the story.

Rylance, who received a Golden Globe nomination for “Bridge of Spies,” will next rejoin Steven Spielberg in “The BFG,” slated for 2017. He is repped by Hamilton Hodell.

Hardy, who is repped by CAA, can be seen in Fox and New Regency’s “The Revenant” while Branagh most recently helmed “Cinderella” for Disney.

WWII, 65mm, ce bude orgija cs_hehe.gif
  • 2 weeks later...
Wakaliga, a small village in Uganda is home to Ramon Film Productions. This small studio has churned out dozens of ultra-low-budget action films in the Ugandan slums which have developed a bit of a cult following on the Internet. The village has been nicknamed “Wakaliwood” and is home to a group of actors, martial artists, stunt-people, and technicians who have signed on with filmmaker Nabwana IGG to make some of the wildest and weirdest z-grade action movies ever seen.

Ramon Film Productions have released a new trailer for their “cooming soon” film, Operation Kakongoliro! The Ugandan Expendables.

Au, vratih se iz bioskopa, gledao sam novog Tarantina, nisam ocekivao nista posebno, nadao sam se dobrom filmu u najbolju ruku, a u stvari je vrh. Bar 5 puta bolji od Djanga. A i traje skoro 3 sata, utrnulo mi dupe.