IGNORED

Evropski superklubovi i njihova superliga

Meazza

Ovaj svet je ozbiljno otisao u kur@c ako ovako debela/gusta magla mora da se 'angazuje' da bi se nesto drugo (??) neometano & neprimeceno izdeshavalo...

Mis'im, #realno - nisu (ni) ovo male stvari.

1 minute ago, iDemo said:

Ovaj svet je ozbiljno otisao u kur@c ako ovako debela/gusta magla mora da se 'angazuje' da bi se nesto drugo (??) neometano & neprimeceno izdeshavalo...

Mis'im, #realno - nisu (ni) ovo male stvari.

Sta to?

44 minutes ago, WTID said:

Evo ko se zalaze za SL, polovina ovih klubova nije osvojila nista u Evropi a i u domacem prvenstvu im ne ide nesto. vazno je ucestvovati, tako ce biti i u ovom cirkusu od fransizerskog takmicenja.

ovaj komentar nema smisla a i ovaj tvit ne razumem sta treba da znaci osim za ismevanje tottenhama i arsenala... 

3 minutes ago, Bogotac said:

Sta to?

Nemam pojma i nije mi ideja bila da idem predaleko u tom pravcu - mislim da je ovo jak primer metode 'daj da to isprebijamo preko kolena. Koji ce im kurac sada osim ako nisu nesto totalno ocajni i u besparici pa im to jedion spasava gace/potkoshulje... 

6 hours ago, borris_ said:

Javio se i Ferguson, naravno protiv.

I'm sorry about that. It is a bit sad, that part, but I wonder just how big a United supporter they are. They seem to me to be promoting or projecting themselves a wee bit rather than saying, "at the end of the day the club have made a decision, we'll stick by them." It's more about them than us.

— Sir Alex Ferguson, The Official Manchester United Diary of the Season (2006)
43 minutes ago, WTID said:

Ti ne razumes da je ovo jos jedan dokaz koliko je fudbal propao kao sport. Ovih 12 klubova koji su osnovali ovo takmicenje ce sutra po potrebbi zrtvovati novorodjence na centru terena ako bi im JP Morgan za to obecao jos koju stotinu miliona.

Sources have told ESPN that New York-based investment bank JP Morgan will underwrite the project, with $6 billion distributed as loans to the teams.

Haha,JP Morgan,gde oni prodju,trava ne raste.Ha,ha,loans,idemo.

Na kraju ce JP da poseduje pola klubova iz SL:D.Sprdnja,a glavesine ce prvom prilikom pobeci.

Edited by Bogotac

izgleda da ni ovde nece biti svi jednaki

• The plan would guarantee massive income to a 15 club elite and cement financial gaps not only between those competing in the Super league and those not, but within it. The plan envisages one off payments of up to €350 million to the fifteen founder members, but only six clubs would receive the full amount with five of the initial members receiving just €100 or €112.5 million.

• The 15 breakaway clubs have generously deigned to allow 5 merit based qualifiers each season. But the system is totally skewed against them. They have no say in running the Super League and are entirely excluded from a commercial pot worth 15% of income. Moreover, there is an 'equal' share of revenue that is not equal at all. The qualifiers are excluded from half of this pot of money (worth around €1.85 BILLION)

• At the same time, the organisers have shown their contempt for rewarding sporting success. You get given a ton of money for playing (about €180m for the group stage), but prize money is quite small - worth perhaps €30m extra for winning it. Which is small change, really. If you win the Champions League, by contrast, you earn about €120million - or 300% more than just making the group stage

• At the same time, if, say Leicester or Everton, were to qualify and actually win it - despite everything being skewed against them - they would earn around half the amount Barca or Real would be guaranteed JUST FOR COMPETING IN THE GROUP STAGE. Essentially this has been devised by a cabal of greedy, stupid and desperate individuals who care nothing about football, competitiveness or the sustainability of the game. It will kill domestic football and create a boring spectacle skewed in favour of a Super League 'big 6

Edited by 189-
  • +1 3
2 minutes ago, omiljeni said:

jeste, JP Morgan će sa 6 milijardi prejebati Glazere, Kroenkea, Agnellie, Abramovicha i sve ostale. Sanjaće ga oni kao Dragan Torbica onog Sašu iz banke.

Mozda njih nece,neke hoce,Barsin minus izgleda divno,a i jos poneki.Zivi bili,videli.Malo da se proceslja istorija JP,sad mi je jasnije o cemu se radi.

Edited by Bogotac

@189,naravno da nisu svi isti,prave ligu za njih 5-6 da uzimaju lovu,ostali su tu da imaju da se sa kim takmice

6 klubova dobija 350 miliona,ostali 110,112,kvalifikanti mogu da se jebu,a nagrada 30 miliona ko osvoji.

Ne bih bio iznenadjen da neki od najvecih klubova ne budu zadovoljni ovakvom preraspodelom love i odustanu.

Edited by Bogotac