Jump to content
IGNORED

Wimbledon 2017


Timmy

  

33 members have voted

  1. 1. Ko osvaja?

  2. 2. Ko osvaja?



Recommended Posts

  • Replies 637
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Timmy

    83

  • renne

    57

  • dùda

    36

  • Arkadija

    35

Top Posters In This Topic

Ova dvojica ce u petom igrati do jedno 19:17 za nekoga, verovatno Cilica, i pobednik ce uci u finale raspadnut. Deda ce da omlati ceskog mental midzeta rutinski i kasnije ce jos rutinskije uzeti i finale. Kako ga kenja, prosto neverovatno, jednako kao Nadala na RG - svi najbolji se raspadnu i onda setnja do titule. Lazni jarac.

Edited by Zli Gli
Link to comment

Ova dvojica ce u petom igrati do jedno 19:17 za nekoga, verovatno Cilica, i pobednik ce uci u finale raspadnut. Deda ce da omlati ceskog mental midzeta rutinski i kasnije ce jos rutinskije uzeti i finale. Kako ga kenja, prosto neverovatno, jednako kao Nadala na RG - svi najbolji se raspadnu i onda setnja do titule. Lazni jarac.

 

a kako je thompsona tek ukenjalo...

uci u finale, a najjaci protivnik je 16-i nosilac 

Link to comment

kveri ozbiljan sasvim...

 

 

Problem je što je ovo ipak Vimbldon, da je bio neki manje ozbiljan turnir, možda bi se Čilić i manje koncentrisao.

 

 

 

Uglavnom (ako Federer pobedi Berdiha), biće interesantno finale, ili Čilić osvaja po prvi put, ili Federer rekordni osmi.

Link to comment

tako je bilo na au openu 2016-e. 

federer razbija na terenu, igra valcer, plese po terenu, piskicu, kakicu i onda surovo spustanje na zemlju

Edited by Ros
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...