IGNORED

Rat za Nagorno-Karabah

Ayatollah

agdamski rajon je neobican, po sporazumu rusi patroliraju linijom razdvajanja, i taj rajon je iza te linije, no isti se ujedno se vraca azerbejdzanu 20.11. to znaci da ce rusi tu teritoriju kontrolisati vojno a azerbejdzan administrativno, ako sam dobro shvatio. verovatno je nemoguce efikasno patrolirati razuđenom de jure N-K istočnom granicom (planinčina) pa je to prosto tehnička nužnost. 

• Replies 958
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Redoran

• vememah

• Krošek

• namenski

Answering a question about the Armenian population living in Nagorno-Karabakh, the diplomat [Azerbaijani ambassador to Russia Polad Bulbuloglu] noted that the Azerbaijani side had never aimed to expel the Armenian population from Nagorno-Karabakh, emphasizing that President Ilham Aliyev had repeatedly said so. But at the same time," Bulbuloglu said, "Azerbaijan will never allow separatist phenomena on its territory again. It is unambiguously the territory of the Republic of Azerbaijan and it will live according to Azerbaijani laws. "Citizens of Armenian nationality who want to return to Nagorno-Karabakh and live and work peacefully can stay. But if one of them takes up arms once again, they will be treated as terrorists. They must understand that they will live by the laws of the Republic of Azerbaijan. Separatism is a big evil. If you give it a chance, many countries in Europe will suffer from it. Azerbaijan, like Russia, is a multinational and multi-confessional country", P. Bulbuloglu stated.

https://azertag.az/ru/xeber/Polad_Byulbyuloglu_Poproshu_vseh_zabyt_o_nazvanii_Stepanakert-1639813?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter (translation by Deepl)

Pašinjan danas, nakon što je pohapsio najmanje 10 vođa opozicije:

ARMENIA'S PRIME MINISTER IS LIVE:

1. Signing this sad document, I knew that I was under threat not only politically, but also physically, but it was more important for me to save the lives of 25 thousand of our soldiers - Pashinyan 
2. Why I resign in order not to sign this document? This would be desertion and an attempt to leave a difficult situation to another leader - Pashinyan 
3. This document does not imply a meaningful solution to the Karabakh conflict. This document is about ending the war in Karabakh. The Karabakh conflict was not resolved then, and it is not resolved now - Pashinyan 
4. The President of Karabakh and I did not provide full information about the lamentable situation, so as not to cause panic - Pashinyan 
5. We have all done everything to preserve every centimeter of Karabakh. We fought against three armies. But, unfortunately, we could not fully support our army - Pashinyan 
6. Yes, the signed document is very bad for Armenia, but one shouldn't make it worse - Pashinyan 
7. Russian peacekeepers will ensure the safety of the residents of Karabakh throughout the territory. They will ensure the stability of the road connection between Stepanakert and Yerevan - Pashinyan 
8. Our task is to ensure stability in the country. We will not let the representatives of the former government create chaos in the country. We have a future. We must draw conclusions and understand mistakes - Pashinyan 
9. We must create a powerful Armenia - Pashinyan 
10. The problem is that the most important function of the commander is to set a task for the soldier. But when a soldier can't influence further events in any way, it's no longer the soldier who must die,but the motherland must make sacrifices for the sake of the soldier's life. 
11. That is why I signed this infamous treaty. I preferred the life of 25 thousand soldiers over my career and my life - Pashinyan 
12. Why didn't I consult with the people before signing the document? For a very simple reason. If I communicated with the public in that case I had to publicly and honestly present the objective situation, which meant providing detailed information to the enemy as well. 
13. A detailed plan of encircling our soldiers in the amount of 25 thousand people in a matter of hours - Pashinyan 
14. They talk about the surrender of Meghri. This is absolute nonsense. All we are talking about is the opening of regional transport communications - Pashinyan 
15. The roads from Azerbaijan to Nakhichevan, at the same time the road from Yerevan to the Syunik through Nakhichevan is unblocked - Pashinyan 
16. Residents of those territories of Karabakh, which remained under the control of the Armenian forces and where Russian peacekeepers will be, should return to their homes as soon as possible - Pashinyan 
17. The authorities of Armenia and Artsakh will do everything possible to restore what was destroyed as a result of the war and create all the conditions for life - Pashinyan 
18. Armenia continues to insist on international recognition of the independence of Karabakh - Pashinyan 
19. The issue of the status of Karabakh is of fundamental importance now. Recognition of Artsakh's independence remains a priority. In fact, now there are more compelling reasons for the international recognition of Artsakh - Pashinyan 

zaklanja se iza nekakvih 25 hiljada ljudskih zivota koje je toboz spasao zato sto taj broj nadvisuje (cca 10x, how convenient) onaj broj za ciju smrt je odgovoran, on i ostali lideri

svakako jedna markantna licnost 21. veka taj pasinjan

21 hours ago, Redoran said:

Јермени немају ни толико простора да дишу. Њима свако окретање од Русије аутоматски доводи у питање физички опстанак јер су географски заглављени између две земље које укупно имају 100 милиона људи и полузванично прокламован циљ да Јерменију избришу са лица земље. Јермени бирају између тога и Русије, што ће рећи - не бирају.

Ono što je još lakše pretpostaviti je da ako su do sada i pokušavali da balansiraju na EU-RU klackalici, takva situacija zauvek ostaje deo prošlosti. EU je na sve jermenske vapaje okrenula glavu i zviždukala nekakvu šansonu/šlager, pritom ignorišući sultana koji je mlati patkom u potiljak... opet. Osim ukoliko podrškom ne smatramo one silne izmišljene crvene linije koje su svaki dan izvlačili na nekakvim sednicama i to objavljivali na tviteru. Bezidejna, bezmuda gomila samodovoljnih idiota.

Na planeti postoji slovom i brojem nula/0 drzava koje su priznale Jermensku okupaciju NK. Sta su tacno Rusija i EU ili bilo koja drzava na planeti trebalo da urade na tekuci razvoj dogadjaja?

• +1 2
21 hours ago, Redoran said:

Иначе, опозиција у Јерменији је данас сакупила потписе за ванредну седницу парламента али се владајућа коалиција није појавила. Сада дају Пашинјану рок до сутра да поднесе оставку иначе прелазе на "следеће кораке". Тајна служба редом приводи политичаре који нису у власти на разговоре. Неки од њих са тих разговора иду право у притвор. Онај насмејани председник Арцаха пружа пуну подршку Пашинјану и позива народ да се врати у Степанакерт и не иде на протесте у Јереван. Прљав веш који износи о стању у војсци уочи пада Шуше је мучан за читати. Сад одједном испада да је било и панике, и лошег морала, и недостатка људства, и короне и свих могућих проблема. Врло интересантно како је преко ноћи окренуо плочу.

На јерменским групама које пишу по руским мрежама је потпуни хаос. Поделили су се на табор који виче; "Издаја!" и наводи милион примера исте, и табор који брани Пашинјана и екипу по систему: "Види колико нам је остало", Биће тамо свега и свачега сад.

Једна фотографија из Јеревана: за погинуле у рату стављају се банери са именом и бројем година у улици у којој су живели. Ко хоће да се убедачи може да погледа целу галерију овде.

D87B780D-BE7B-47E6-9251-E0AD5D80B5BA_cx0

Čitao sam negde da je bilo i puno dezerterstva međ Jermenima, navodno samo u jednom gradu na frontu ih je pobeglo preko hiljadu. Apsolutno mogu to da razumem ako je istina. Onakvo prepuštanje dronovima na čistini od strane njihove komande nije normalno.

Polako izlaze informacije o stanju jermenske vojske pred potpisivanje kapitulacije. Pogotovo su indikativne njihove izjave od pre par dana iz ove perspektive

U suštini, toliko su bili razbijeni na jugu da ništa drugo nisu mogli da urade osim da se predaju. Ostali su potpuno bez teškog oružja (navodno su za neki kontranapad skupili 4 bataljona pešadije ali samo 4 haubice i 1 višecevni bacač raketa). Raspao im se komandni lanac - kod Suše su im Azeri u zasedi ubili celu četu koja je na slepo marširala ka gradu, bez znanja da tu ima Azera.

Po izjavama za štampu oko 4og i 5og novembra se vidi da nisu uopšte shvatali da glavni napad Azera neće ići glavnim putem nego kroz šume (stalno su pominjali manje grupe diverzanata po šumama, a upala im je skoro cela planinska divizija u pozadinu Suse)

Sve ok, višedecenijsko šibanje medju kumovima komšijama, stariji burazer bio tu, ovaj put su Jermeni dobili po onoj stvari (pički) i sve po redu.  Samo Izrael neka zaboravi bilo koju vrstu sažaljenja i padanja na tešku priču o okruženošću neprijateljima, teroristima i silnoj nepravdi. Ovo im se piše i pamti. 

• +1 3
  • James Marshall locked this topic
  • Redoran unlocked this topic