IGNORED

Sinovi kineskog zmaja

Lord Protector

45 minutes ago, bags said:

Nije da branim ali ovo su i pokupili sa zapada...

Radi se ozameni teza, pokusaju da se pod navodni kineski totalitarizam podvedu i ovakve stvari: radi se, pre svega o prilagodjavanju trzisnim, naravno zapadnim standardima, a - primera radi - zaboravljatm da je 1 Japan u fazi industrijalizacije posle WW2 imao jos ekstremnije pristupe istoj problematici.

Jos je grdje izjednacavati nekadasnja drzavna guranja sporta sa danasnjim pojavama: u ona vremena je masovni, sto masovniji sport pre svega bio drzavna politika sa neprikrivenim ciljem da osposobi stanovnistvo za odbranu, rat i Revoluciju.

Ali, a to je bitna razlika, sa tacke gledista pojedinca uspeh u sportu bio je prakticno jedina prilika da se uspeju na drustvenoj lestvici, dokopaju privilegija koje su sledovale istaknutim sportistima....

I - pasosa... 

Ono sto, recimo, vrhunski naucnici, sve da su vredeli i po 3-4 Nobela - ne bi mogli da postignu... 

Obaska sto svaka akcija ima reakciju, a nije van pameti da ce Kina sa sve Kinezima umeti i hteti da se pobrine, sacuva neke svoje tradicionalne kulturne vrednosti, znace @banecare1 bolje na tu temu....

Edited by namenski
  • +1 1

U svemu treba neka sredina. Eto ta osoba gleda na njih kao u čudo što ne gledaju filmove i ne igraju igrice, isto kao i mene što gledaju kao u čudaka što nemam netflix i nisam gledao zadnju hbo seriju još od prve sezone (i meni zadnje) game of tronesa. Jesam nešto posebno propustio. Nisam. Iskreno bih čak i zamjenio one sate i dane provedene u gejmingu da sam umjesto toga proveo u sticanju nekakve interesantne vještine. Ali lažni dopaminski efekat u učmaloj postratnoj sredini je odradio svoje. I onda kad se danas nađem u društvu naklonjenom tom progresivno konzumerističkom shvatanju moji socijalni skilovi budu 0.

1 hour ago, eumeswil said:

Kakve koještarije.....ja ovo nisam mogao ni na BBC-u da nadjem da pročitam. Ne znam sa čim bi poredio, ali ovako na prvu loptu, sa onom basnom "lisica i groždje"...nije možda najadekvatinije ali to mi je prvo palo na pamet.

• +1 1
42 minutes ago, dragance said:

Sumnjam. Tj to takmičenjen i maltretiranje dece traje odavno. Gimnastičari, sport i muzika uopšte su primeri koji su bili vidljivi svima decenijama. Sada su se samo (malo) predmeti promenili.

Sport je forsirala država. Misliš da Kina forsira jedno dete da se istovremeno bavi matematikom, klavirom i krasnopisom, jer mu sve ide super? Ne, to mogu samo roditelji s viškom para i ambicije, a manjkom ljubavi i razuma. U Srbiju ta pojava itekako prisutna, a nije stigla iz Kine. 

QMHsCni.png

https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/2168189/chinas-middle-class-spend-less-they-scrimp-and-save-their?utm_source=Yahoo&utm_medium=partner&utm_campaign=contentexchange

More than 60 percent of Chinese children are taking extracurricular classes and 85 percent of parents pay attention to children's after-school activities, according to a recent survey.

The survey, conducted by research institution China National Children's Center, involved 14,874 children aged between 3 and 15 from kindergarten to middle school. Respondents were spread across urban and rural areas in 10 cities, including Beijing, Guangzhou, Guangdong province and Duyun, Guizhou province.

According to the report, children in China spend 3.4 hours in total on private tutoring classes during weekday and another 3.2 hours on the weekend after the school day ends.

It costs 9,211 yuan ($1,305) - 12.84 percent of the family income – on average in child's after-school tutoring a year, according to the report.

https://global.chinadaily.com.cn/a/201908/21/WS5d5cfbeca310cf3e3556719e.html

More than 40 per cent of Chinese parents feel they have no choice but to send their children to after-school classes because of the intense competition in the education system, according to an online poll.

But just a quarter of the respondents said they thought the extra tutoring was actually necessary for their children.

Nearly 200,000 parents had responded to the survey, conducted by social network Weibo, by Tuesday.

It comes after a report last week said 60 per cent of children aged between three and 15 in mainland China were receiving extra tutoring outside the classroom.

That report, released by the China National Children's Centre and the Social Sciences Academic Press, also said parents of children in the age range were spending an average of 9,200 yuan (US$1,290) per year on after-school classes to cope with growing academic pressure.

It was based on a survey of nearly 15,000 children in 10 mainland cities and rural areas.

For the children, that meant they were spending an average of less than two hours playing outside on weekends, according to the report. They were also found to be devoting an average of 88 minutes a day to homework on school days.

https://www.scmp.com/news/china/society/article/3024578/chinese-parents-say-intense-competition-forces-them-send

According to a survey of nearly 52,000 parents across the nation, most of them middle class, conducted by website Sina.com in November, spending on education accounted for an average 20 per cent of household income.

About 90 per cent of preschool children and 81 per cent of K12 students, aged six to 18, have attended tutoring courses. Families with preschoolers spent an average 26 per cent of their income on education, while those with K12 children had education-related outlays of 20 per cent of their income. Of all the respondents, about 61 per cent said they had plans to send their children to study overseas.

Since 2013, Chinese spending on education, culture and entertainment, medical care and health has risen steadily, while that for food, tobacco, alcohol and clothing has been declining, official data shows.

https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/2168189/chinas-middle-class-spend-less-they-scrimp-and-save-their?utm_source=Yahoo&utm_medium=partner&utm_campaign=contentexchange

For eight-year-old Hanhan, a Chinese girl in Shandong province, summer break is not a time for rest and fun, but just another series of learning activities.
Dancing, piano and English are among the 11 courses Hanhan’s mother chose to fill her daughter’s summer time with, from early July to late August. (...)

In Shenzhen, one of the four first-tier cities in China besides Beijing, Shanghai and Guangzhou, a survey by state media found nearly 90 per cent of primary and middle school pupils were enrolled in at least one summer course.
Although art and sports were popular, courses that could supplement compulsory education like Chinese language, maths, English and physics were also mainstream choices, state news agency Xinhua reported last week.
About one in three enrolled students were taking more than three courses this summer, according to the report.

https://www.scmp.com/news/china/society/article/3023303/schools-out-not-china-where-children-are-under-pressure-take?module=perpetual_scroll_0&pgtype=article&campaign=3023303

Edited by vememah
  • +1 1
45 minutes ago, namenski said:

Oni po potrebi, kad zatreba da se Kini udari neki gvint....:sleep:

Pojedincima treba naplaćivati zauzeti prostor na net-u....:D

• +1 1
12 minutes ago, vememah said:

For eight-year-old Hanhan, a Chinese girl in Shandong province, summer break is not a time for rest and fun, but just another series of learning activities.
Dancing, piano and English are among the 11 courses Hanhan’s mother chose to fill her daughter’s summer time with, from early July to late August. (...)

In Shenzhen, one of the four first-tier cities in China besides Beijing, Shanghai and Guangzhou, a survey by state media found nearly 90 per cent of primary and middle school pupils were enrolled in at least one summer course.

Ako malo propustimo kroz mozak ono što pročitamo, možemo se zapitati da li obrazovni sistem tera majku da vodi dete na 11 aktivnosti, ili je nešto drugo u pitanju.

Iz mog iskustva kada dete ide na sve žive aktivnosti, uglavnom se radi o mamama koje bi da nešto rade, pa eto vode decu po aktivnstima. Onda se deca pate na tenisu, klaviru, matemtici, ili čemu sve već, a mame pijuckaju kafu i pričaju kako se pate dok vode decu po aktivnostima. Ali eto, sve za decu i njihovo dobro.  :sad:

Ne vidim šta je loše da 90% dece ide na neku aktivnost. Naprotiv, to je pokazatelj da ogromna većina ljudi može sebi da priušti to. Kako društvo postaje bogatije, više se troši na obrazovanje i slično, a manje na preživljavanje.

• +1 2

Dobrotm svima.

Ne bi dobri Kinezi iz KPK ništa loše nikome. Zna se da su bezgrešni i da sada drugima malo treba nanu naninu zbog sopstvenih kompleksa.

A sada jedan red karikatura o NOB Kine i zlim neprijateljima kao opravdanje za svinjarije kući…

• Haha 1
  • Tužno 1

Ima li ko od, ljubitelja grafikona i "dokazujuće statistike", ja sam informatički i lingvistički poprilično nepismen i izvinjavam se zbog toga, da nam pokaže usporedbu izvršioca krivičnih dela kod mladje populacije u Kini, USA, GB, EU ???? Da li ima neko ikakov podatak o nekom dešavanju u Kini gde je neki tinejdžer pobio pola svog razreda. Mada verovatno to Kinezi kriju ;)  Kinez sve kriju.....oni su jedan vrlo sakriven narod...:D

• +1 2