• Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3opge

• Lancia

• Roger Sanchez

• Molder

Dakle kažete da act of kiling nije vredan moje cenjenje pažnje? Kanim se odavno, ali ne baca mi se 2 i po sata uzalud...A iznenadilo me se što su preskočili stories we tell kad smo već kod dokumentaraca, očekivao sam makar nominaciju.Od ovih ostalih slabo šta gledao, mislim samo gravity. Tako da nemam neke favorite....možda ću navijati za Hoakina, kad su ga već pokrali prošle godine,

misim da che ovo biti 1 od vrlo nezanimljivijih dodela od svih koje sam do sad gledala :yawn2: neam favorite, ustvari..... jos gore, ima i onih total and utter antipaticnih mi

Her za film i oridjidji scenario, Winter za preradjeni scenario, Russell za rezisera (nisam gledao Nebrasku).Glavne i sporedne uloge: Leo, Kata, Leto i J-Law.Idemo!!!

ček, izvini, ja sam mislio da je ovo još zlatni globus, nisam znao da su izašle nom, za osakara.edit: omašio topike, eno vidim ima i ZG. sorry

Edited by MocaVukotic

Evo nekih mojih predviđanja za dodelu Oskara 2014:*** nisam (još) gledao filmove: "Her", "Philomena" i "August: Osage County" ***Best Motion Picture Of The Year(voleo bih da osvoji) The Wolf Of Wall Street(verovatno ce osvojiti) 12 Years A SlaveBest Performance By An Actor In A Leading Role(voleo bih da osvoji) Leonardo Di Caprio(verovatno ce osvojiti) Matthew McConaugheyBest Performance By An Actress In A Leading Role(voleo bih da osvoji) Cate Blanchett(verovatno ce osvojiti) Cate BlanchettBest Performance By An Actor In A Supporting Role(voleo bih da osvoji) Jared Leto(verovatno ce osvojiti) Jared LetoBest Performance By An Actress In A Supporting Role(voleo bih da osvoji) Lupita Nyong'o(verovatno ce osvojiti) Jennifer LawrenceBest Achievement In Directing(voleo bih da osvoji) Martin Scorsese(verovatno ce osvojiti) Alfonso CuaronBest Foreign Language Film Of The Year(voleo bih da osvoji) Jagten(verovatno ce osvojiti) La Grande BellezzaBest Achievement In Cinematography(voleo bih da osvoji) Gravity(verovatno ce osvojiti) GravityBest Achievement In Editing(voleo bih da osvoji) The Wolf Of Wall Street [*nije ni nominovan u ovoj kategoriji](verovatno ce osvojiti) American HustleBest Achievement In Production Design(voleo bih da osvoji) The Great Gatsby(verovatno ce osvojiti) 12 Years A SlaveBest Achievement In Costume Design(voleo bih da osvoji) 12 Years A Slave(verovatno ce osvojiti) American HustleBest Achievement In Makeup And Hairstyling(voleo bih da osvoji) Dallas Buyers Club(verovatno ce osvojiti) Dallas Buyers ClubBest Achievement In..... Original Score(voleo bih da osvoji) Gravity(verovatno ce osvojiti) The Book Thiefmanje-više je to to :) šta sam i da li sam nešto pogodio, videćemo 2. marta

• 2 weeks later...

LOL! :lolol:

Academy Rescinds Original Song Nomination For "Alone Yet Not Alone"BEVERLY HILLS, CA — On Tuesday night, the Academy’s Board of Governors voted to rescind the Original Song nomination for “Alone Yet Not Alone,” music by Bruce Broughton and lyric by Dennis Spiegel. The decision was prompted by the discovery that Broughton, a former Governor and current Music Branch executive committee member, had emailed members of the branch to make them aware of his submission during the nominations voting period."No matter how well-intentioned the communication, using one’s position as a former governor and current executive committee member to personally promote one’s own Oscar submission creates the appearance of an unfair advantage,” said Cheryl Boone Isaacs, Academy President.The Board determined that Broughton’s actions were inconsistent with the Academy’s promotional regulations, which provide, among other terms, that “it is the Academy's goal to ensure that the Awards competition is conducted in a fair and ethical manner. If any campaign activity is determined by the Board of Governors to work in opposition to that goal, whether or not anticipated by these regulations, the Board of Governors may take any corrective actions or assess any penalties that in its discretion it deems necessary to protect the reputation and integrity of the awards process.”An additional nominee in the Original Song category will not be named. The remaining nominees in the category are:“Happy” from “Despicable Me 2”Music and Lyric by Pharrell Williams“Let It Go” from “Frozen”Music and Lyric by Kristen Anderson-Lopez and Robert Lopez“The Moon Song” from “Her”Music by Karen O; Lyric by Karen O and Spike Jonze“Ordinary Love” from “Mandela: Long Walk to Freedom”Music by Paul Hewson, Dave Evans, Adam Clayton and Larry Mullen; Lyric by Paul Hewson

bacivši lagani pogled na kvote za oskara, izdvajaju se sledeći skoro pa sigurni osvajačiza najbolji film 12 years a slavemuška uloga matthew mcconaugheyženska uloga kate blanchettkvote su smešno male da ne vredi ni pokušavati(1.3-1.4-1.45)

Edited by kud u maglu Simovicu
bacivši lagani pogled na kvote za oskara, izdvajaju se sledeći skoro pa sigurni osvajačiza najbolji film 12 years a slavemuška uloga matthew mcconaugheyženska uloga kate blanchettkvote su smešno male da ne vredi ni pokušavati(1.3-1.4-1.45)
12 years a slave :isuse: