September 28, 2025Sep 28 nešto mi došlo da po Youtube pretraži "Nightwish". i naletim na ovoovo je prvi put da čujem pevajući finskiKuolema tekee taiteilijanKerran vain haaveeni nähdä sainEn pienuutta alla tähtien tuntenut Kerran sain kehtooni kalterit Vankina sieltä kirjettä kirjoitan Luojani, luoksesi Anna minun tulla siksi miksi Lapseni minua luulee Sinussa maailman kauneus Josta kuolema teki minusta taiteilijan Luojani, luoksesi Anna minun tulla siksi miksi Lapseni minua luulee Luojani, luoksesi Anna minun tulla siksi miksi Lapseni minua luulee Oman taivaan tänne loin Anna minun päästä pois Oman taivaan tänne loin Anna minun päästä pois
September 28, 2025Sep 28 9 minutes ago, đorđe geprat said:nešto mi došlo da po Youtube pretraži "Nightwish". i naletim na ovoovo je prvi put da čujem pevajući finskiKuolema tekee taiteilijanKerran vain haaveeni nähdä sainEn pienuutta alla tähtien tuntenutKerran sain kehtooni kalteritVankina sieltä kirjettä kirjoitan Luojani, luoksesiAnna minun tulla siksi miksiLapseni minua luulee Sinussa maailman kauneusJosta kuolema teki minusta taiteilijan Luojani, luoksesiAnna minun tulla siksi miksiLapseni minua luulee Luojani, luoksesiAnna minun tulla siksi miksiLapseni minua luulee Oman taivaan tänne loinAnna minun päästä poisOman taivaan tänne loinAnna minun päästä poisTamo negde sredinom 00-tih ovo je bilo svuda po internetu, prakticno nemoguce za promasiti:
October 1, 2025Oct 1 Danas je 10. rođendan mom mačoru. Dobio je svoj pire od lososa kao tortu, sad slušamo njegovu himnu