IGNORED

now playing 2nd coming

luba

Izvinjavam se, The Jack Moves je bend, mislio sam da je nick pevača.

Bolje zvuče na snimcima nego uživo al je simpa što sviraju takav zvuk i imaju super autorske stvari poput Doublin Down i All My Love. Plus što su sami snimali ploču pa raznosili po prodavnicama.

Edited by maheem

Stewart-John-Old-Forgotten-Altars-OV-368

John Stewart - Old Forgotten Altars: The 1960's Demoes

Kako podnaslov već sugeriše na albumu se nalaze ranije već objavljivane pesme za The Kingston Trio i prve solo albume JS, ali u ogoljenim, demo verzijama, uglavnom gitara i vokal, uz najjednostavniju ritmičku pratnju. Kedrove daske u pozadini, kičerski letering , senka ograde za koju je verujem vezan konj i stav junaka sugerišu da je samo u prolazu i spreman da odjaše u pravcu zalaska Sunca.

Osim za u sumrak, ova kolekcija pesama idealna je i za svako drugo doba dana, pa i za dobro jutro!

Edited by Ras

Worldwidefm.net

Od 17 do....

DINGWALLS: GILLES PETERSON & PATRICK FORGE WITH ASHLEY HENRY (LIVE) AND SHUYA OKINO

Tune in for a trip to the last Dingwalls – A Celebration of the Legendary Talkin’ Loud and Saying Something Sessions!

We are happy to bring the Dingwalls experience to you on Worldwide FM! On this nine hour broadcast, we have Gilles Peterson and Patrick Forge hosting Kyoto Jazz Massive’s Shuya Okino who’s presenting WW Kyoto on Worldwide FM and Ashley Henry performing with his live band.

Carry the Dingwalls experience to your living room, lockdown and lock in!