Jump to content
IGNORED

Socijalni protesti, u svetu i kod nas - da li su uopšte mogući?


kobni zelaya

Recommended Posts

Posted

Pa vidiš slike koje su okačili umesto starih banera?

 

btw

 

Posted

Pa cekaj, protest ovakav kakav jeste nema mnogo veze sa socijalnim protestima. Kakav je tacno socijalni aspekt cinjenice da neki koji je trebalo da diplomiraju 2008 or so, do sad nisu uspeli da zavrse i treba da im se produzava rok?

upravo

Posted

Pa vidiš slike koje su okačili umesto starih banera?

 

btw

 

 

 

"Vi ste bezobrazni, vi niste akademski gradjanin, vi ste palili Skupstinu..."

 

 

To bre... :lol:  

Posted

Kratka mu trenerka, nije ni do cukljeva

Posted

"Vi ste bezobrazni, vi niste akademski gradjanin, vi ste palili Skupstinu..."

 

 

To bre... :lol:  

 

Jaoooo... Sinoć sam gledao klip i nisam čuo to. Jebiga...

Posted

interesantno mi je da mnogi s foruma imaju pozitivno mišljenje o antiću - ne delim ga...

Posted

ima njih dva po tim emisijama, onaj drugi je bar bio u kviskoteci

Posted

msš na markovića? taj je još veći mamlaz

Posted

njih dva znaju sve one datume kad je bila neka bitka i ko je pobedio

 

imao sam jednog druga, zvali smo ga cd rom, on je isto znao celu enkartu i britaniku napamet

Posted

To bre... :lol:  

 

Kako srce zaigra čim se nađe srodna miloševićevsko-radikalska duša... 

Posted

Lidija je nekad bila normalna, ako je i dalje, onda je ovo bad news za protest.

    Profesorka Filozofskog: "LEGLA SAM NA POD da zaustavim studente koji blokiraju!"

Autor: S.Žerajić 30.11.2014. - 09:35 11:10 Komentara (3)

Profesorka rane moderne umetnosti na Filozofskom fakultetu Lidija Merenik u stilu Marine Abramović, doduše sasvim spontano, sopstvenim telom je sprečila prekid predavanja.

1559962-lidija-merenik.jpg

Lidija Merenik FOTO Filozofskii fakultet | Foto: 24 sata

 

U jeku studentske blokade Filozofskog fakulteta, zbog koje je ugrožena čitava školska godina, profesorka Lidija Merenik drži predavanja u maloj učionici u staroj zgradi Fakulteta.

 

- U sredu, 12. novembra, u učionici u kojoj su bili studenti, zatekla sam jednog studenta koji učestvuje u blokadi nastave. Isterivao je studente i asistentkinju iz učionice. Ja sam bez primene ikakve sile, izašla s njim ispred učionice i zatvorila vrata kako bi asistentkinja mogla da započne predavanje - priča profesorka Merenik.

 

On je odmah, priča profesorka, pozvao još desetak studenata koji učestvuju u blokadi, te s njima nastavio ometanje nastave bukom i zviždanjem. Njoj nije preostalo ništa drugo do da sedne ispred vrata kabineta u kom se održava nastava.

 

- Insistirali su da se sklonim s vrata. Nisu me fizički napadali, već verbalno. Pozvala sam prodekane, sekretara i dekana. Prodekani su seli pored mene. Studenti koji blokiraju nastavu su i dalje vikali da se sklonimo - objašnjava Merenik.

 

Studenti su potom, objašnjava profesorka, verbalno napadali prodekane i sve vreme sve snimali kamerama.

 

- Odlučila sam da legnem. Spontano - legla sam ispred vrata. Oni su potom rekli: "Sad ne možemo ništa". Ležala sam 45 minuta. Predavanje je održano - priča profesorka.

 

Ipak, kako kaže, nije moguće na ovaj način uvek delovati. Najveća briga su joj studenti koji ne učestvuju u blokadi.

 

- Mnogi studenti nisu iz Beograda i roditelji im plaćaju stan. Drugi su u domu ili primaju stipendiju. Ta deca mogu da izgube sve povlastice, budžet jer nemaju predavanja. Ja sam uspela da premestim svoja predavanja van fakulteta, ali to mnogi ne mogu - objašnjava profesorka.

 

Ona dodaje da po društvenim mrežama mnogim studentima koji su javno protiv blokade danonoćno stižu pretnje i uvrede.

 

                         APEL: OSLOBODITE FAKULTET

Profesorka Merenik apeluje na studente koji blokiraju nastavu da pronađu drugi način da se reše problemi na Filozofskom fakultetu.

- Ovo sada je nadmašilo inicijalne zahteve. Ako neke studijske grupe nisu dobro konstituisale svoje programe, to može da se reši i bez blokade čitavog fakulteta. Neka protestuju na drugi način. Nastava bi morala da se održava - apeluje profesorka Merenik.

×
×
  • Create New...