IGNORED

Novo, a dobro!

Gonzo

Nesto razmisljam, The Black Keys - Sister:http://www.youtube.com/watch?v=hD87INy6gZo Sjajna stvar. Mozda jedna od najboljih u zadnje vreme.Takodje mislim da je ovo The Cult po definiciji, ali da The Black Keys u odnosu na The Cult zvuce mrljavo. Tu nema ni bubnjeva, ni gitare, ni vokala.Toliko o muzici danas.

Part Time Heroes - Lightfalls (Wah Wah 45s, 12 mar 2012)1995184623-1.jpgPre neki dan prijatno me iznenadio e-mail od Part Time Heroaesa u kome se našao njihov novi album. Vokalni gosti na albumu su Sarah Scott i Colonel Red, ima nekoliko instrumentala, numere su protkane nežnom i atmosferičnom elektronikom i soulful gudačima. Album u nekim delovima postaje previše tmuran i melanholičan ali to svetlošću razbijaju pojedine numere.Favorit sa albuma mi je hipnotišuća instrumentalna uspavanka Neverlast.Nažalost nemam nikakav audio link za ovaj album :(7.5/10http://part-timeheroes.bandcamp.com/album/lightfalls

Edited by maheem
Carving out a space somewhere in the middle of garage punk snarl, shoegaze haze, and Krautrock grooves, Chicago's Disappears feature Brian Case (also of the Ponys and 90 Day Men), Boas members Graeme Gibson and Jonathan van Herik, and Damon Carruesco.
The Robert Glasper Experiment is a quartet comprised of jazz pianist Robert Glasper, bassist Derrick Hodge, drummer Chris Dave (from the pianist's acoustic trio), and Casey Benjamin on saxes and vocoder.
Edited by Minimoog