• Last Reply

Top Posters In This Topic

• renne

• Jean-Luc Picard

• freakns

• Lancia

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ovaj "Epic clash od the titans" kome smo sinoć prisustvovali je bio 29. međusobni susret između Novaka i Rafe i po tome je njihovo rivalstvo na šestom mestu svih vremena. Ispred njih su sledeća rivalstva...1. Lendl-McEnroe 362. Connors-Lendl 35Becker-Edberg 354. Agassi-Sampras 34McEnroe-Connors 34Za očekivati je da bi već negde tokom sledeće, najkasnije one tamo godine mogli da izbiju u sam vrh, pod uslovom da obojica budu zdravi.Veoma me zanima ukoliko neko zna, ili je u stanju da izbunari ( ja sam uspeo za žensku konkurenciju ali me u ovom momentu to manje zanima) ko je u Open Eri uspevao da osvoji GS a da na tom putu negde spasi bar jednu meč loptu i da li je uopšte bilo takvih slučajeva...
Roddick u polufinalu USO 2003. :D Zar nije bese i Safin spasao mec loptu onim lobom u AO 2005?To je ono cega se secam iz poslednje decenije. Za devedesete i pre toga moram da guglam... Edited by anantaram
Q. Did it knock you out of your rhythm when he took the long injury timeout after the first game of the fourth set after you had just won the tiebreak? RAFAEL NADAL: We are starting the press conference in a bad way, I think. (Smiling.) Let's talk about the match. It's not the right moment to find excuses if he stops the match there or if I was tired. I fighted until the last point. I tried my best in every moment. I am happy with a lot of things, much happier than the previous matches against him. In another things I'm not that happy. But in general I think he did great, no? I had my chances. I really had my chases. At the beginning of the first I had two games to love. The first set was playing really the well beginning, and I lost a little bit the way how to play and lost a little bit the rhythm. Happened the same in the second set. You know, with that very, very long game, finally I had a mistake with the smash. So few tough points for me during the match. He's doing well. He always did well in these kind of surfaces. I always had big trouble to beat him here in this surfaces in the past. It's not an exception now, especially because he's doing better than ever. But you know what? I go back home knowing that I am on the way. You know, I like to fight, I want to enjoy about this battle against him. Six straight loses, for sure that's painful. But I'm going to work every day until that changes. So I have a goal, easy goal for me now. It's going to be tough to change the situation, but the goal is easy to see. To have a goal always you know how to work every day.
Eh da mi je znati šta Slavko Mićo na ovo ima da kaže...:D
ja sam 'ladno prestao da pratim tu njihovu bedu, stvarno mi nije vise zanimljivo.dosta se promenilo za razliku od npr. 1995 i pravoslavne transferzale :bee:
Veliko postovanje za obojicu. I kao sportiste i kao ljude.
Apsolutno.Ne secam se da sam ikada gledao ovakav atomski tenis. Rafa je u totalnoj top formi cime je Novakov uspeh jos veci. Cestitke obojici.
Ja ovako zamišljam borbu mitskih titana
Protiv Feda 52 gema su trajala 3 sata i 51 minut. Protiv Rafe za 38 gemova su trebala 4 sata i 10 minuta. Koliko li bi trajalo da se oteglo na preko 50 gemova?