IGNORED

Not-just-now playing

kurdi

• 1 month later...

20230822-230346.jpg

Arheološke iskopine ... preistorijska kaseta, malo manje preistorijski kasetaš. I dalje zvuče 5x bolje od YouTube-a... Posebno posle čišćenja glave sa štapićem za ušiće i alkoholom. U stvari me više fasciniraju kasete da se uopšte vrte (pa čak i ono što izlazi s trake zvuči kako treba... svaka čast Jugodisk.)

• +1 2
On 22. 8. 2023. at 15:12, Indy said:

20230822-230346.jpg

Arheološke iskopine ... preistorijska kaseta, malo manje preistorijski kasetaš. I dalje zvuče 5x bolje od YouTube-a... Posebno posle čišćenja glave sa štapićem za ušiće i alkoholom. U stvari me više fasciniraju kasete da se uopšte vrte (pa čak i ono što izlazi s trake zvuči kako treba... svaka čast Jugodisk.)

Ćale mi kupio tu kasetu čim je izašla, na Beogradskom Novogodišnjem vašaru. Tvoj primerak je drugo izdanje i ima drugačije nalepnice i piše Jugodisk. Na prvom su nalepnice crne sa narandžastim slovima i pisalo je Beograd Disk.

Naše izdanje (i ploča i kaseta) je jedino na svetu koje je imalo taj omot, drugačiji od originalnog, i još gomilu nelogičnih razlika i grešaka detaljno opisanih na Discogsu.

Svakako jedan od najdražih albuma mog detinjstva. Kasnije sam kupio i ploču.

Edited by klimt
  • +1 1
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Mezzanine by Massive Attack feat. Elizabeth Fraser was released 26 years ago.

Teardrop began life as a simple harpsichord riff plucked by Neil Davidige one April day in 1997. Mushroom who was the first in the band to hear this solitary riff, took an immediate liking to it and he and Neil Davidige set to further work on it adding sombre piano chords and beats.

The working title for it at this time was “No Don’t”. Mushroom’s (whose attachment to the song was very high) number one choice for vocalist for the song was none other than Madonna, who Massive Attack had previously worked with back in 1995 on I Want You. However, both 3D and Daddy G who had both now heard the early demo of the song at this stage, had another vocalist entirely in mind, Elizabeth Fraser of the Cocteau Twins.

In the two against one split, eventually Mushroom lost out even though not before sending the backing track for Teardrop to Madonna who was apparently in love with the track and was disappointed when the rest of Massive Attack informed her that they already had a vocalist for the song.

FB_IMG_1713594472801.jpg.7df07cb31bc1834d637b07d8a43ec42a.jpg

:kisslove:

• +1 1