Jump to content
IGNORED

zanimljiva matematika


kurdi

Recommended Posts

Posted

svodi se na 18 (26-8) xD i 12(24-12) yK

kako je EF -xD =4

onda yK +4 =16

dakle tacan odgovor c 16

 

 

sad mi ovako ponosnom kazi da je ovo zadatak za drugi osnovne :D

  • +1 1
Posted
5 minutes ago, pbg12345 said:

svodi se na 18 (26-8) xD i 12(24-12) yK

kako je EF -xD =4

onda yK +4 =16

dakle tacan odgovor c 16

 

 

sad mi ovako ponosnom kazi da je ovo zadatak za drugi osnovne :D

 

to je 11/12 razred

Posted
3 hours ago, Filozof manijak said:

Čitav problem je u strelici između početne i druge slike, koja može pogrešno navesti da se papir savija s leva na desno, a ne s desna na levo (kako nam sugeriše isprekidana linija)


Ugledna slika pokazuje u sta prelazi leva strana kakogod da savijes papir, napred - nazad, rupama je svejedno.

 

Posted

Moja primedba na postavku zadatka odnosi se na nekonvencionalnu upotrebu simbola iz opstepoznate konvencije, u kojoj:

 

1. Strelice predstavljaju smer presavijanja papira.

2. Crtice predstavljaju linuju po kojoj treba presaviti papir, nikad liniju po kojoj je papir bio presavijen u prethodnom koraku. 

Posted (edited)
23 minutes ago, Sandradjer said:

1. Strelice predstavljaju smer presavijanja papira


Ja strelicu uopste ne tumacim ovako u ovom tipu zadatka, vec da se leva strana praznog papira preslikava u (prelazi, postaje) ono u sta strelica pokazuje nakon busenja rupa.

 

I pita se kakva je onda desna strana.

 

Edited by Moonwalker
  • +1 1
Posted
14 minutes ago, Moonwalker said:


Ja strelicu uopste ne tumacim ovako u ovom tipu zadatka, vec da se leva strana praznog papira preslikava u (prelazi, postaje) ono u sta strelica pokazuje nakon busenja rupa.

 

I pita se kakva je onda desna strana.

 

Sad sam skroz zbunjena :D

Posted (edited)

Onda smo obe :D. Cekamo nekog ko nije :).

Edited by Moonwalker
Posted
On 17. 3. 2023. at 17:25, yabadaba said:

Ove godine je učestvovalo 27k učenika u Srbiji. Kod moje ćere 22 od 26. Pitanja jesu teška za njihov uzrast ali je i nagrađivanje po krivoj tako da prvih x% učenika dobija prvu nagradu y% drugu... 10% pohvalu. Jako retko neko dete u generaciji uspe da uradi 100% tačno. Znači zadaci su i predviđeni da se ne urade svi. Evo npr zadatak od neke od prethodnih  godina:IMG-f4d9a9e92d5a7b1f58bf244080b231bb-V.jpg.e843f08b71189d6dba8817a6e5739a4e.jpg

A evo i ovogodišnjih najtežih:IMG_20230317_171905.jpg.2a7a5dd44c7bbcf16647f149a7a0a818.jpg

 

Ono što je meni najzanimljivije je što sam video koliko ja neke stvari uzimam zdravo za gotovo da ona zna npr ovo da je isprekidana linija po kojoj se savija ili šta znači gledati odozgo u ovom zadatku:IMG_20230317_172358.thumb.jpg.80d77cc3e9831c37620d020121284257.jpg

 

Pitam je pa kako je ovo odozgo? kaže pa vidiš i podigne iznad glave :rolleyes:

 

Hm, zar nije to odozDo, a odozGo od gore?

Posted

Mihailov zadatak je lak, suprotno od broja 5 - je 6

.odgovor pod ćirilično V (is for Vegeta).

Posted
20 hours ago, pbg12345 said:

svodi se na 18 (26-8) xD i 12(24-12) yK

kako je EF -xD =4

onda yK +4 =16

dakle tacan odgovor c 16

 

 

sad mi ovako ponosnom kazi da je ovo zadatak za drugi osnovne :D

isto dobio 16 i kao da proverim odem na link. ali greškom kliknem na rezultate finalnog takmičenja (umesto običnog) na kome je za 24. pitanje odgovor G 

 

pola sata pokušavam da dobijem 17, agoniju sam okončao tek kad sam okrenuo stranu i video tvoj odgovor :laugh:

  • Haha 1
Posted
3 hours ago, I*m with the pilots said:

 

Hm, zar nije to odozDo, a odozGo od gore?

Pa jeste, ali ona nije znala šta znači pogledati odozgo tj. Mislila je da je predmet gore. Neke stvari koje su nama jasne kao dan su u njihovim glavicama još istumbane. Npr. ne zna šta znači duplo, misli da to znači dosta više. I onda kad uhvatiš šta ne zna mnogo je lakše objasniti. Kada bi meni inače palo na pamet da joj objašnjavam reč duplo.

  • +1 1
  • Wub 2
Posted (edited)
3 hours ago, Tpojka said:

ABjmMaJ.png


Pola od ukupne zapremine boce?

Edited by Moonwalker
Posted
1 minute ago, Moonwalker said:

Pola od ukupne zapremine boce?

 

Pa nije ni da je visina 24. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...