Max Morlock Posted August 4 Share Posted August 4 Polako ljudi, ne zovite još dudu... 1 Link to comment
Jeremija Posted August 4 Share Posted August 4 Možda i najbolji set koji je Nole odigrao ove sezone. 1 Link to comment
Max Morlock Posted August 4 Share Posted August 4 (edited) Da sumiramo: Što propusti Dijete Grujica To dočeka Starina Novače. Edited August 4 by Max Morlock ć -> c 1 6 Link to comment
kralj Posted August 4 Share Posted August 4 Legendarno. Ovaj set da se pogleda ako nekog zanima šta znači šampion i pobednik. 3 Link to comment
SNARC Posted August 4 Share Posted August 4 Ti da deda jedan qrcic da ga malo globas..a pile dedino.. Pa ti sad ponovi dva ovakva seta ako mozes.. 2 Link to comment
ubibobi Posted August 4 Share Posted August 4 (edited) Noolee bomaye, Noolee bomayeee! Edited August 4 by ubibobi Link to comment
ducca Posted August 4 Share Posted August 4 Ovo je nemoguće, Alcaraz igra bez greške 3 Link to comment
Mil@n Posted August 4 Share Posted August 4 Pitao sam mamu da li gledjau tenis inače ne idem na ručak, ali kaže ugasiću dok ne odeš. Jedna je mama... Pročitao sam topik, ne mogu baš da budem u totalnom neznanju i kunem se, puls mi skoči 30% od čitanja. Ajde još jedan LJUBI TE BRAT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1 Link to comment
Recommended Posts