IGNORED

Tenis 2020.

Ros

2 hours ago, Milošica said:

Ja brate mislim da je Rafa bolja osoba i od Novaka i od Rodžera,mada nije toliko bitno,ali kada si već pitao...

ja mislim da nije, čak mi ponekad u reakcijama gori od dede. mislim, deda se i ne pravi na neku dobricu, često je bezobrazan vrlo svesno, ali rafa čini mi se baš glumi dobrog momka

52 minutes ago, levi said:

Isti navijači kojima je Nole jebao sve po pisku pre neki dan? 

Srbi ne znaju da se ponašaju na teniskom meču ni kad Novak igra za sebe, a kamoli kad se igra za Srbiju

a kao drugi znaju ?

pa ima li gorih od francuza i španaca ?

rafi primedba o navijanju zbilja nije trebala, samo se provaljuje

6 hours ago, simetrije said:

Jeste ŠBBKBBizam, ali se , posle ove skoro plebiscitarne podrške publike, neizbežno nameće: 

kako bi izgledala Nolova karijera i kakav bi bio  omer (ne Karabeg) u osvojenim GS i inim titulama da je makar na trećini važnih mečeva publika navijala za Nola?

Rafa se verovatno prvi put suočio sa frenetičnom podrškom Nolu i odmah čovek ispizdeo. Sada, nakon nošenja Nolovih cipela,  ima još jedan jak razlog da ceni svog najvećeg protivnika.

Ovo.

ATP CUP u brojkama

Innovation 
Team Zones in the corners of the court brought players closer to fans than ever before 
o Captains, players and coaches were equipped with access to real time statistics, data, insights and match vision and had the ability to bring up any points played according to specific match statistics at the touch of a button, as well as bookmark specific points for post-match analysis
o The Team Zone offered access to ATP’s Second Screen, an advanced platform providing player and ball tracking data in real time
Strategy Rooms gave unprecedented access to match analysis and debriefing tools to captains and their teams
Video Review (VR) enabled communication between Chair Umpires and VR operators and greater review capacity with six new and dedicated foot fault cameras. VR is designed to assist with contentious officiating decisions such as double bounces, foul shots, touches or invasion. Following a previous trial at the Next Gen ATP Finals in Milan, the ATP Cup became the first FedEx ATP Rankings event in history to use VR
On court coaching was allowed for the team captain and competing players’ individual coaches, while fellow team members were permitted to assist with input during changeovers and set breaks.

Osim donacije od 725 hiljada AUS$ od strane ATP koja je objavljena tokom ceremonije po završetku finalnog meča, svaki as je vredeo 100 dolara donacije. Najveći doprinos Nika Kirijosa.

Aces for Bushfire Relief Initiative 
A total of 1,322 aces were served and AUD $132,200 donated to Tennis Australia’s Aces for Bushfire Relief initiative 
Nick Kyrgios (AUS) served the most aces of any player with 69 aces to his name

5 minutes ago, Mos said:

Daj nek otvara onaj sa saljivim™ nazivima, Cash bese? Uvek bude dobro kad on otvori :D

od zadnj3 4 novake titule, Cash je 3 puta otvorio topic

pametnom dosta :D

@Cash