IGNORED

Euroleague (sve sezone)

cvrlle

Ko ce se najvise radovati u Beogradu?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

• Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Borca

• booyaka

• MiddleClass

• Ratamahatta

Gledao sam malo utakmicu dok Zvezda nije pocela i Kalinic je bio ubedljivo najbolji igrac Barse u tom periodu. Imao je dve izgubljene lopte i jedan promasen zicer ali je bar dva puta bio fauliran u tim situacijama, ostalo je sve bilo odlicno. Izbacio je potpuno iz igre Brajanta u prvoj cetvrtini, ubio ga je na obe strane terena i naterao Atamana da ga menja. Mogu da zamislim mnogo situacija da Kalina dobije sutku od trenera ali njegova odbrana se ne ubraja ni u jednu od tih situacija.

Meni ovo vise lici na to da su Sarunasu istekli brojni krediti i da mu se malo ljulja klupa u Barseloni. Ozbiljne pare je Barselona ulupala u timove poslednjih sezona ali uglavnom ostaju kratki kad dodje do utakmica za trofej.

• +1 1

Moguce da nervoza ima veze i sa ovim

FC Barcelona organization intends to cut €15.0 million from the budgets of basketball, handball, futsal, field hockey, and other non-professional sports sections over the next three seasons, according to RAC1.

The difficult economic situation forces the organization to apply austerity plans in basically all areas of sport. The cuts will be progressive and will touch the first team to the aforementioned sections. 

The most affected section will be basketball, per the report. Catalans' budget for players and staff members rose to €36.0 million last season, and it was €2.0 million more than in 2020-21, via 2PlayBook.

The budget reduction will not be exclusive to the teams. It will be applied in nearly all areas of the club, especially in travel and accommodation.

Je l može neko da objasni ovu situaciju na utakmici Fener Pao?

Šut bio na vreme, ali faul je stigao posle isteklog vremena za četvrtinu i sudije su poništile odluku. Ne znam šta je u pravilima za to, ali meni deluje da je to morao da bude faul nad Gudurićem. 

• +1 1

imali smo sličnu situaciju na Zvezdinoj utakmici u ABA ligi prošle godine, mišljenja su bila podeljena

trebalo je da se prizna čisto zbog gluposti Ponitke, ne treba nagrađivati isključenje mozga kog igrača

Edited by levi