• Replies 776
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Feindouno

• freakns

• Frank Pembleton

• renne

Ma, super samo mi žao što nisam u stanju da vidim kako ameri slušaju himnu Jamajke sa niže stepenice... Pustio bih im je i na bis i još jednom ponovio dodelu zbog svih foliranja poslednjih godina...

For all Olympic sprint events, runners must remain within their pre-assigned lanes, which measure 1.22 metres (4 feet) wide, from start to finish.[30] The lanes can be numbered 1 through normally 8 or 9 rarely 10, starting with the inside lane. Any athlete who runs outside the assigned lane to gain an advantage is subject to disqualification. If the athlete is forced to run outside of his or her lane by another person, and no material advantage is gained, there will be no disqualification. Also, a runner who strays from his or her lane in the straightaway, or crosses the outer line of his or her lane on the bend, and gains no advantage by it, will not be disqualified as long as no other runner is obstructed.

"Also, a runner who strays from his or her lane in the straightaway, or crosses the outer line of his or her lane on the bend, and gains no advantage by it, will not be disqualified as long as no other runner is obstructed."Viđalo se ovo i na mitinzima i nikakva frka nije bila, rezultati čisti, priznavani, često nisu ni komentarisani...

kako nije bilo opstrukcije??! morali su izbaciti nekog. britance su mogli zbog prestupanja limita a ove nisu jer niko nije oboren ili šta? Bolt je sisa pa pobego
ocito nije ostvarena prednost prestupom, koliko se da zakljuciti na osnovu pravila, te stoga nije bilo osnova za kaznu.

Jeste, očigledno...EDIT: Jamajčani se nisu žalili i to je to... A, stvarno me čudi kontroverza, video sam puno puta ove godine na mitinzima gaženja linije i lelujanja u susednu traku a da komentatori nisu ni komentarisali... Ovde je jamajčanka isekla krivinu i ostvarila očiglednu prednost. Ako Boltu nisu smetali ameri nikom ništa...Ali, hej, Boltu uglavnom uopšte ne smetaju ameri ^_^

Edited by Ajant23
pa jeste, isekla je krivinu i time skratila put...
Sigurno mnogo vecu nego ulazak u tudju stazu pri istovremenoj izmeni. Ali, nije bitno. Samo ovakve stvari daju dodatni materijal raznim Koracima za svoje price. :)