IGNORED

US Open 2012 p-b-p

Ros

Pa, nek daju onda Kini da bude organizator GS turnira ako su u takvoj finansijskoj dubiozi... Država koja pretenduje da bude svetski lider ne bi smela da se ovako blamira.

• Replies 638
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• bergasa19

• Garnirung

• freakns

• dùda

Pa, nek daju onda Kini da bude organizator GS turnira ako su u takvoj finansijskoj dubiozi... Država koja pretenduje da bude svetski lider ne bi smela da se ovako blamira.
As powerful as the drive for a roofed stadium at the National Tennis Center has become, it’s still legitimate to ask if it’s necessary. One factor to keep in mind right off the bat is that no matter how the USTA has analyzed the revenue lost, or additional costs of adding an extra day to the tournament, adding a roof (in any number of scenarios) simply isn’t cost effective.I don’t think that’s why the USTA has balked at keeping up with the British and Aussie Joneses. It’s also a fact that simply biting the bullet and putting a roof on Ashe is unfeasible for four major reasons:1. The poor (read: unstable) soil beneath the National Tennis Center.2. The span and size of the stadium. In the upper bowl, the span is five times that of Wimbledon’s space.3. Potential air-control problems. Experts determined that a roof could raise the temperature on Ashe Stadium by 15 degrees in 15 minutes if it were roofed, which would necessitate retrofitting an elaborate air-conditioning system.4. And the biggest problem of all—the sheer weight of the stadium with a roof would make the entire place unsafe.
http://www.tennis.com/news/2012/09/rain-raises-roof-question-again/39351/#.UEwuUY3iZK0
Spominje se kredit od 500 miliona dolara, ali računaj tu da će ukupna cifra biti 2 do tri puta veća. Obično to tako biva kad su takvi projekti u pitanju.
Kinezi bi uradili za 200. Lepsi i stariji. Videti pod iphone

Izuzetan osećaj neprijatnosti me obuzeo, jer upravo dva "stručnjaka" koji se nalaze u New Yorku, Ivan Ivanović i Miljan Milanović, imaju tet a tet , razgovor o meču, tornadu, vetru, selebritijima isl. Ne znam ljigaviju osobu od ovog kvazi duhovitog tipa. :yucky: :yucky: :yucky:

Edited by Arkadija
Izuzetan osećaj neprijatnosti me obuzeo, jer upravo dva "stručnjaka" koji se nalaze u New Yorku, Ivan Ivanović i Miljan Milanović, imaju tet a tet , razgovor o meču, tornadu, vetru, selebritijima isl. Ne znam ljigaviju osobu od ovog kvazi duhovitog tipa. :yucky: :yucky: :yucky:
To sam sad dosla da napisem. Odvratno. Briga me sto se podsmevaju domacim kvazi selebritijima, iako je i to ogavno jer niti su bolji niti gori od Ivanovica, ali ko je on da se podsmeva Sereni ili nekom drugom vrhunskom sportisti?! :yucky::puke: