• Last Reply

Top Posters In This Topic

• Buck Naked

• Turnbull

• Lancia

• colonelo

Top Posters In This Topic

Posted Images

Evo, da malo razbistrim i pokušam da unesem neke kriterijume. Mada, naravno da sve ostaje subjektivno i nisam očekivao ovakvu filmometriju oko nečeg oko čega valjda postoji neko prećutno saglasje.Preneseno sa nekog sajta. A nisam hteo da ovo razdeljujem, da ne uništim magiju.

"That Guy" traits:The ol' resume indicates quantity over qualityI'll go out on a limb here and guess that most of That Guys didn't turn down a lot of roles. They're not making $10 Million per film; these guys had to work to get paid. TypecastWhen you can say, "You know the guy that always plays the head gypsy? - and everybody pictures Nehemiah Persoff, then he's a That Guy.Reminds people of somebody more famousAn actor is a That Guy if he can be described as: "The poor man's XXX". Buddy Ebsen's not available? Get Royal Dano. instead.Fits an Ethnic StereotypeItalian Guy = Robert CostanzoAsian Dude = James HongJewish Guy = Milton SelzerAmerican Indian = Michael AnsaraCan be described in two wordsMean hick = Bill McKinneyBad cop = Brion JamesSlimy boss = Logan RamseyKindly grandfather = John Randolph Played the bad guy in a sequelIf you're the bad guy in a movie that ends in "2" or "II" and doesn't begin with "Godfather"; then you might be a That Guy.
Uzgred, dodat je kriterijum za "trenutno popularne" koji prestaju da budu That Guy:
"That Guy" status is temporarily suspended if an actor is in a current hit series or popular movie. HBO's The Sopranos has temporarily removed most of the Mafia-type That Guys. Fortunately, most of them will probably be back.
Edited by Buck Naked

Što me je podsetilo na legendu That Guysa, definitivnog "Kineza", jednog jedinog i neponovljivog, James Honga. 522716_3765195858412_1532104577_33153592_311573151_n.jpg368 jebenih filmova, kaže IMDb. 500+ kaže Vikipedija.Da, PPP filmofili ga dobro poznaju, ima i kultnog statusa među stripadžijama, ali je zaslužio da bude That Guy barem prema broju uloga i apsolutnom typecastingu po kojem prevazilazi i Stivena Sigala.

Edited by Buck Naked

toliko postova a jos nema ovog kultnog tipa.399px-Andrew_Divoff_in_2008.jpgOn glumi istog lika zadnjih 25 godina a prvi put sam ga primetio jos u Acapulco Heat

Edited by pavllle
Ostareli high school bully, ljubitelj piva, pecanja i rostilja.Noah Emmerich!
A u mom omiljenom filmu i najbolji drugar iz detinjstva, danas fini porodični čovek i odgvorni otac:cna0ozj0vltp0jl0.jpgŠto me podseti, you know that guy who always plays jerks...Michael_Rapaport_actress.jpgMichael Rapaport Edited by Syme
tobo_fullsize.jpg Nego, nekada je Danny Trejo bio "that guy". Sada je Danny Trejo. To mogu samo Tarantino i Rodrigez. Edited by Marko M. Dabovic

Ni ovi nisu ''that guys'', ali spadaju među moje omiljenije glumce:dennis-farina-young-db465.jpgDennis Farina (1944) - prije početka glumačke karijere bio policajacimage.jpgTreat Williams (1951)craig-t-nelson.jpgCraig T. Nelson (1944)39206.gifFred Dalton Thompson (1942) - prije početka glumačke karijere bio političaryaphetkotto.jpgYaphet Kotto (1939)Jenkins.jpgRichard Jenkins (1947)PeterBoyle.jpgPeter Boyle (1935-2006)... a kad su već bili Fred Ward, Brian Denehy, John Saxon, Powers Boothe, Peter Coyote mogu i oni.

Edited by colonelo