IGNORED

Zemljotres od 9 stepeni Rihtera u Japanu, 11.03.2011

dig_chohano

Pre pola sata sam slusao meteorologa na CNN-u. Kaze da je visina talasa bila najveca u pravcu jugo-istoka, srecom na tom putu nije bilo naseljenih ostrva, ali taj talas uskoro stize do obala Chilea, naravno, bice nizi talasi, ali verovatno i veci od onih koji su zavrsili u drugim pravcima.

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Yoyogi

• Аврам Гојић

• ToniAdams

• borris_

Sama činjenica da ljudi smeju bilo šta samoinicijativno da komentarišu je najveće zlo savremene civilizacije.
+1Ne javlja nam se Mari (najpristojnija osoba koju sam u životu upoznao), ni mejlom, niti Skajpom, nadam se da će nekako iz ovog isplivati.Yoyogi je vidim čitav, fala bogu. Edited by Anonymous
sa 2. forumaWeird water currents off our oceans right now.The ocean seems to be making crazy circular movements. The color of the water has changed drastically, its really green.A dozen small boats have been sucked out to sea in santa cruz , ca. Crazy how the quake its affecting everyone in the pacific ocean.
Pa da, sad je sve jasno:30svdas.jpgFtaghn :Hail::ph34r:

Neko ranije pita kako se ova nuklearka poredi sa Cernobilom. Po snazi ne znam a po opasnosti: da se evakuise stanovnistvo u radijusu od 3km oko elektrane.2 quake-hit power plants to release pressureSaturday 12th March, 10:17 AM JSTTOKYO — Radiation rose to an unusually high level in and near Tokyo Electric Power Co.‘s Fukushima No. 1 nuclear plant Saturday following a magnitude 8.8 earthquake that hit northern Japan the previous day, the nuclear safety agency said.But the agency denied the radiation amount will pose an immediate threat to the health of nearby residents.Given the adjacent No. 2 plant also has quake-triggered malfunctions, the operator of the two plants in Fukushima Prefecture is set to release pressure in containers housing reactors under an unprecedented government order aimed to ensure the plant’s safety, an action that could lead to the release of radioactive substances.The amount of radiation reached around 1,000 times the normal level in the control room of the No. 1 reactor of the Fukushima No. 1 plant, the Nuclear and Industrial Safety Agency said. The discovery suggests radioactive steam could spread around the facility.The agency also said radiation has been measured at more than eight times the normal level near the main gate of the plant.The authorities expanded the evacuation area for residents in the vicinity of the plant from a 3-kilometer radius to 10 km on the orders of Prime Minister Naoto Kan, who visited the facility.

Neko ranije pita kako se ova nuklearka poredi sa Cernobilom. Po snazi ne znam a po opasnosti: da se evakuise stanovnistvo u radijusu od 3km oko elektrane.2 quake-hit power plants to release pressureSaturday 12th March, 10:17 AM JSTTOKYO — Radiation rose to an unusually high level in and near Tokyo Electric Power Co.‘s Fukushima No. 1 nuclear plant Saturday following a magnitude 8.8 earthquake that hit northern Japan the previous day, the nuclear safety agency said.But the agency denied the radiation amount will pose an immediate threat to the health of nearby residents.Given the adjacent No. 2 plant also has quake-triggered malfunctions, the operator of the two plants in Fukushima Prefecture is set to release pressure in containers housing reactors under an unprecedented government order aimed to ensure the plant’s safety, an action that could lead to the release of radioactive substances.The amount of radiation reached around 1,000 times the normal level in the control room of the No. 1 reactor of the Fukushima No. 1 plant, the Nuclear and Industrial Safety Agency said. The discovery suggests radioactive steam could spread around the facility.The agency also said radiation has been measured at more than eight times the normal level near the main gate of the plant.The authorities expanded the evacuation area for residents in the vicinity of the plant from a 3-kilometer radius to 10 km on the orders of Prime Minister Naoto Kan, who visited the facility.
Sad se pominje i Miyagi elektrana. Kolika je opasnost tamo?
Da li su maske na licima deo japanske svakodnevnice, ili posledica vanrednih okolnosti?
kada sam bila u japanu 1998. otprilike oko 10% ljudi je islo po ulici sa maskama, tako da bih rekla da je deo svakodnevnice (u to vreme nije bio ni SARS ni nista od toga).
Sad se pominje i Miyagi elektrana. Kolika je opasnost tamo?
Miyagi je bas mesto gde je zemljotres i bio, najblize epicentru. Ako elektrana tamo jos uvek stoji, to je to.
kada sam bila u japanu 1998. otprilike oko 10% ljudi je islo po ulici sa maskama, tako da bih rekla da je deo svakodnevnice (u to vreme nije bio ni SARS ni nista od toga).
Ti jasenovi su posadjeni pocetkom 50-ih godina da se koriste za drvnu gradju i za sta vec moze. Kada su stasali za komercijalnu sechu, polovinom 70-ih, doslo je jeftino uvozno drvo iz Indonezije, Tajlanda i ko god je hteo da se nahvata para unistavajuci sume u svojoj zemlji. Tako su jasenovi ostali neposecheni. Posle je bilo kasno.Tada su poceli da cvetaju a razmnozavaju se kao mishevi pa su se rasirili po celoj zemlji, od pocetnih zasada. Tu je i problem koji retko koja zemlja ima: presumljenost. Moj City Council je sav zarastao u sumu, ima u programu mere za kontrolu sirenja sume.Od tog cvetanja je dosla alergija i broj onih koji od nje pate raste za 1-2% godisnje. Tako, ono sto je bilo 10% 2000-te, sada je preko 30%.
Pa da, sad je sve jasno:30svdas.jpg
Ovo gore je od originalne Hokusaijeve slike "Veliki talas Kanagave".Ribari u camcima su na milost i nemilost talasu.Ta slika se pravi tako ("ukiyo" tehnika) sto se napravi drvena podloga za svaku boju. Namaze se bojom, onda se papir nasloni i napravi otisak. Onda drugi drveni kalup, druga boja, isti papir...i tako do kraja, za svaku boju, za svaku nijansu, poseban drveni otisak. Mukotrpno i pipljivo.hokusai.jpgPo muzejima i galerijama ima da se napravi ova slika sa samo 4 osnovna kalupa (boje)koja deca mazu bojama (velikim jastucima kao za pecate) i prave otisak na papiru, koliko da vide kako se to radi.