IGNORED

UScovidOPEN 2020

renne

5 minutes ago, renne said:

Naravno da nije kriv, pošto nije hteo da gađa penzionerku

+1

Naravno da nije kriv. Na svakom jebenom teniskom meču i svakom treningu ovako dodaju loptice deci

U životu nisam video da ih neko dodaje udarcem o zemlju.

12 minutes ago, renne said:

ne verujem 

Bio je solidno, koliko ja znam... Ali naravno da će da bude tako kada dolaziš iz istočnog bloka, uvek će zapad da navija za bilo kog zapadnjaka pre nego za Lendla ili Đokovića, plus Đokovićev krindži trud da se dopadne svima po svaku cenu. Dodaj na to i sindikat...

Mada sam pročitao negde da je diskvalifikacija bila po pravilima. Sam pao, sam se ubio jbg, ali moglo bi da ga motiviše, ako bude pametan, da još bešnje krene na rušenje švajcarskog smrada.

Just now, James Marshall said:

Ona je dramoserka, kazna je karina a on je bekan kad je sebi dozvolio ovoliki nehat.

Pa sad, udarac u vrat je uvek neprijatan, još ako joj je potkačio grlo onda nije bilo glume.

• +1 1
3 minutes ago, Mil@n said:

Čekamo pravila US opena koja se konkretno odnose na ovakav slučaj, dotle možemo svi da prdimo do mile volje.

Sta li je cuveni srpski teniser Tim Henman organizovao..udruzenje gej vegana budista koji su crnci i pritom vole tenis ?

• Haha 1
11 minutes ago, kud u maglu Simoviću said:

ali je pogodio

:fantom:

e

da li stvarno mislite da je u trenutku kada je loptica pogodila ovoj penzionerki prošlo kroz glavu, sad ću da legnem i kukam, a ovog će da izbace sa turnira zato što je srbin/osnovao tkz udruženje igrača i onda će ga glavni sudija izbaciti sa turnira i nikada neće stići rodžera, a rolex će meni pokloniti sat kojim ću otplatiti hipoteku na garsonjeru na menhetnutm

Ne jbg, postoji isto tako sok od udarca, od uboda pcele od toga da ti neko iznenada pridje otpozadi pa reagujes stresno i prenaglaseno, sve zavisi od osobe. Ja sam u trenutku pomislio da ce jadna da odapne. 

Sta bi bilo, ponavcljam da je pogodio onakav udarac kao onu devojcicu, ne bi ustala do prekosutra.

U prvoj sekundi se vidi da to uopšte nije naivna loptica, baba je stajala tipa na 10 metara od njega. 

Znači kakav GLUPAN NAD GLUPANIMA, nemam jebenih reči više da ga opišem!

Edited by Mil@n

Žao mi ga je koliko je moguće žaliti multimilionera u neprilici.

Sa druge strane mislim da je ovo prilika da odjebe slanje ljubavi sa neba u publiku, da stavi punishera na majicu i počne da nosi warrior face paint ako nema muda da se tetovira kao Tajson (ili bar crne farbu ispod očiju kao Tom Brejdi). Tako nekako.

• +1 2
7 minutes ago, James Marshall said:

Ona je dramoserka, kazna je karina a on je bekan kad je sebi dozvolio ovoliki nehat.

Svaki igrac na svetu je ovo uradio milion puta, na treninzima i mecevima. Novak nije udario iz sve snage iz besa vec dodao lopticu ispod ruke u pravcu gde obicno stoje skupljaci loptica. Za njega je to automatska radnja. Diskvalifikovati najboljeg igraca na svetu i trostrukog osvajaca ovog istog turnira zbog ovoga je prvorazredan skandal.

Evo i pravila iz Grand Slam Rulebook-a:

N. ABUSE OF BALLS Players shall not violently, dangerously or with anger hit, kick or throw a tennis ball within the precincts of the tournament site except in the reasonable pursuit of a point during a match (including warm-up). Violation of this Section shall subject a player to fine up to $20,000 for each violation. In addition, if such violation occurs during a match (including the warmup) the player shall be penalised in accordance with the Point Penalty Schedule hereinafter set forth. For the purposes of this Rule, abuse of balls is defined as intentionally hitting a ball out of the enclosure of the court, hitting a ball dangerously or recklessly within the court or hitting a ball with negligent disregard of the consequences.

T. DEFAULTS The Referee in consultation with the Grand Slam Chief of Supervisors may declare a default for either a single violation of this Code or pursuant to the Point Penalty Schedule set out above. In all cases of default, the decision of the Referee in consultation with the Grand Slam Chief of Supervisors shall be final and unappealable. Any player who is defaulted as herein provided shall lose all ranking points earned for that event at that tournament and may be fined up to the prize money won at the tournament in addition to any or all other fines levied with respect to the offending incident. In addition, any player who is defaulted as herein provided may be defaulted from all other events, if any, in that tournament, except when the offending incident involves only a violation of the Punctuality or Dress and Equipment provisions set forth in Article III. B and C, or as a result of a medical condition or when his doubles partner commits the Code Violation which causes the default.

A. AGGRAVATED BEHAVIOUR No player or Related Person at any Grand Slam Tournament shall engage in “Aggravated Behaviour” which is defined as follows: 1. One or more incidents of behaviour designated in this Code as constituting “Aggravated Behaviour”. 2. One incident of behaviour that is flagrant and particularly injurious to the success of a Grand Slam Tournament, or is singularly egregious. 3. A series of two (2) or more violations of this Code within a twelve (12) month period which singularly do not constitute “Aggravated Behaviour”, but when viewed together establish a pattern of conduct that is collectively egregious and is detrimental or injurious to the Grand Slam Tournaments. In addition, any Player or Related Person who, directly or indirectly, offers or provides or receives any money, benefit or consideration to or from any other Covered Person or third party in exchange for access and/or accreditation to the tournament site shall be deemed to have engaged in Aggravated Behaviour and be in violation of this Section. 49 Violation of this Section by a player, directly or indirectly through a Related Person or others, shall subject a player to a fine of up to $250,000 or the amount of prize money won at the tournament, whichever is greater, and a maximum penalty of permanent suspension from play in all Grand Slam Tournaments. Violation of this Section shall subject a Related Person to a maximum penalty of permanent revocation of accreditation and denial of access to all Grand Slam Tournaments.

Iz ovoga ja ne vidim da sledi automatska suspenzija za ovo, tj. može uslediti, ali ne mora. Evo i link, možda sam nešto propustio: https://www.itftennis.com/media/2495/grand-slam-rulebook-2020-f.pdf ili eventualno to piše negde drugde.

Da je Plačljivko, Federer, pogodio sudiju lopticom kao Novak večeras, ona bi mu se izvinula što se našla na putu njegove loptice.
Ne kažem da je teorija zavere, ali je očigledno da nije bilo namere.
Ne mogu da podnesu što je poremetio "aristokrate" u vrhu tenisa.

"In accordance with the Grand Slam rulebook, following his actions of intentionally hitting a ball dangerously or recklessly within the court or hitting a ball with negligent disregard of the consequences, the US Open tournament referee defaulted Novak Djokovic from the 2020 US Open. Because he was defaulted, Djokovic will lose all ranking points earned at the US Open and will be fined the prize money won at the tournament in addition to any or all fines levied with respect to the offending incident."

• James Marshall locked and unlocked this topic
  • James Marshall unpinned this topic