IGNORED

Coronavirus Covid-19 - opšta tema

Skyhighatrist

32 minutes ago, dùda said:

ima l' negde da se vide podaci o umrlima ?

ono, da li su to ljudi iz nekih rizičnih skupina ili ne ?

samo stari ljudi 70+ umiru . video sam par puta podatke, ali ne znam gde da ih nadjem sada.  

According to China’s National Health Commission, the case fatality rate of the novel coronavirus is 2.1 percent in the country as of Monday. The mortality rate in central China’s Hubei Province is 3.1 percent, while the figure stands at 4.9 percent in Wuhan City, the epicenter of the disease’s outbreak. 

Hubei Province accounts for 97 percent of all fatalities, which means the number excluding Hubei Province is 0.16 percent, said the commission.

Around 80 percent of the deaths are over the age of 60, while 75 percent of them had underlying conditions like cardiovascular and cerebrovascular diseases and diabetes, the national health body said.

Današnja kzš

ima l' negde da se vide podaci o umrlima ?
ono, da li su to ljudi iz nekih rizičnih skupina ili ne ?
Pošto u kinesku stastiku ne verujem ni najmanje, moramo da se oslonima na druge zemlje. Za sada imamo 2 smrtna slučaja. Jedan na Filipinima (imao je 40 i nesto) i jedan noćas u Hong Kongu (30 i nešto).
Ništa od toga "pogađa samo starije".

Ne kaže "samo", nego 80%, od čega 75% sa ozbiljnim bolestima i pre virusa. Isto to je WHO saopštio pre neki dan (ne tačne procente, ali da su u najvećoj opasnosti od smrta stariji/bolesni).

Disturbing shit, ne morate da gledate video ako se lako potresete...

Google translate:

The new coronavirus causes pneumonia, slow loss of lung function, lack of oxygen in the brain, resulting in fainting.

Due to severe lack of oxygen caused by a large number of calcium ions in the cells, brain cells collapse, causing convulsions and death.

If you find chest tightness, accompanied by blue lips or nails - hurry to the hospital, do not hesitate.

ne znam da li ovo liči na srčani (ne bih rekla), ali na moždani ne liči

kako ne kapiraš, pa čovek umire, kolaps totalni, valjda moždanih ćelija

užas, užas, užas, ne klikćite :ph34r:

Edited by dùda
1 minute ago, Caligula said:

to je jasno, samo sto ne lici na virus.

pa kako se umire od virusa ?

pa uvek od komplikacija,  uglavnom sa plućima

mislim, ne znam da postoji neka određena slika, kako se umire od virusa ?

wow, sad vidim da sam baš preterala :laugh:

sledeći put kada osvane kilometarski post znajte da imam mnogo posla sa, što bi se reklo, dedlajnom, i potrebu da prokrastiniram

bear with me :(

e, krošek, izvini :D

Edited by beyoncé
izgreših i sva slova
  • Redoran changed the title to Coronavirus Covid-19 - opšta tema
  • Redoran pinned this topic