IGNORED

Pitanja

Ne zuri sa kupovinom jer je ogromno pitanje hoce li uopste raditi. Trebalo bi da prodavci u tim radnjama znaju da li je izvodljivo ako se ne javi niko drugi.

edit: ovde imas dosta toga korisnog za procitati + lika koji pravi kablove

http://forum.krstarica.com/showthread.php/541984-Sa-dvi-na-scart

Jos da napomenem da je neophodno da TV ima SCART koji prihvata RGB, a na komjuteru je potreban standardan VGA izlaz ili DVI-I (pa preko adaptera na VGA).

Moj me insekt nikad ne vara

Edited by katamaran

Mislim da nisi u pravu. 99% ce joj trebati S video to scart

@Tihajeza

Znas koju graficku imas u kompu?

Tako je. Kabl moze da se napravi. Radi 100%

Poslato iz dalekog svemira uz pomoc Tapatoka

Ako gledas skinute filmove, ubedljivo najbolje resenje je da kupis STB za Dvb-t2.

Em se digitalizujes, em ti sprava pusta filmove em snima program

Sent from my WP 7.8 Trophy using Tapatalk!

Edited by dvb-t manijak

treba mi pomoc ASAP

prestao je interenet da radi. imam inaj obicah cisco ruter koji je povezan sa tp-link wireles ruterom. resetovao sam taj cisco ruter i sada internet radi kada je povezan eternet kablom ya taj ruter, ali cim poveyem ovaj wireless internet ne radi. jel zna neko kako da resim problem? resetovao sam i taj drugi ali nista.

Ako gledas skinute filmove, ubedljivo najbolje resenje je da kupis STB za Dvb-t2.

Em se digitalizujes, em ti sprava pusta filmove em snima program

Sent from my WP 7.8 Trophy using Tapatalk!

ako si odgovarao meni na pitanje, samo da znaš da nisam razumela ništa. 

osim da mi nudiš digitalizaciju, a na reklami reče onaj lepi televizor da ne treba ako imaš kablovsku.

treba mi pomoc ASAP

prestao je interenet da radi. imam inaj obicah cisco ruter koji je povezan sa tp-link wireles ruterom. resetovao sam taj cisco ruter i sada internet radi kada je povezan eternet kablom ya taj ruter, ali cim poveyem ovaj wireless internet ne radi. jel zna neko kako da resim problem? resetovao sam i taj drugi ali nista.

drugari, ako se neko razume u ova sranja neka pomaze, bas mi je hitno. radijus vektor govna ne pomazu.

Mreze mi nisu jaca strana al ajd da probam...

Cisco je ruter a ne modem? Ako je tako onda ti taj tp link nije ni potreban. Vidi na njemu koji je model.

radijus vektor govna ne pomazu

Уколико имате потребу за инсталацијом додатне опреме, молимо Вас да оставите пријаву онлајн, позивом нашег инфо центра или доласком лично у наш кориснички центар.

Уколико сматрате да било који део опреме РАДИЈУС ВЕКТОРА не функционише исправно, молимо Вас да контактирате нашег онлајн оператера или позовете наш инфо центар, како бисмо проверили да ли је проблем у сигналу или самој опреми.

У случају да сте добили потврду да је опрему потребно проверити, можете оставити пријаву електронски или позивом инфо центра како би наша екипа изашла на терен, или донети опрему лично у најближи кориснички центар. Све услуге се наплаћују по званичном ценовнику РАДИЈУС ВЕКТОРА.

Edited by katamaran

potreban mi je tp link zato sto cisco nije wireless

sto se njihove tehnncke podrske tice - mrka kapa.

Edited by Кристофер Лумумбо

Siguran si da nije wifi? Mozda mu je samo iskljucen?

Ja sam mesecima koristio tp link uz cisco ruter zbog nekih prica da cisco ima ocajan signal. Jednom sam iz zezanja skinuo taj tp link i video da cisco ima i bolji domet. Vidi koji je model pa da pocnemo odatle. Jel znas home page tog tp linka? Ako ne znas vidi i njegov model.

trebalo bi da je 192.168.1.1

Ako cisco lepo radi a ne radi kad se nakaci na tp link treba samo u njemu nesto da se podesi i za to moras da udjes u njegova podesavanja. Nadam se da ce se prikljuciti neko ko vise zna o mrezama od mene al mozda i ja ubodem resenje :)

edit: alternativni nacin za ulazenje u podesavanja za tplink

http://www.tplinklogin.net

user:admin

pas:admin

Edited by katamaran

bio je drugar i resio. trebala je da se klonira mac adresa :0.6:

nemam pojma ni sta je to, a cenim da mi ovi iz tehnicke podrske to ne bi predlozili ni za milion godina.

Ne bih ti ni ja predlozio.

edit:

moguce da tako mora kod radijusa

There is no "advantage" of cloning the MAC address. The only advantage would be to have internet or not.

In many cases, it is absolutely unnecessary to use the MAC address clone.If you have a working internet connection through your router then there is no need to use the MAC address clone function.

Only when you find that you have a working internet connection on one computer directly on your modem but not when you connect through the router (or a different computer directly on the modem) then it is necessary to use the MAC address clone function.

This usually is only the case with cable TV ISPs. They only allow you to have a single active internet connection at any time. They do this by remembering the MAC address which connects through a specific modem. If you first connect a computer for tests directly to your modem you'll have an internet connection. Now if you connect a different device to your modem it doesn't it's because the ISP has still locked the internet connection for the MAC address of the first computer.

How to remove the lock depends on the ISP and the modem. Sometimes it's enough to reset the modem or to power down everything. Sometimes you have to power down everything for a few hours and after that the first connecting device is the one with the internet connection (i.e. make sure to connect the router then...) If you want to know exactly how your ISP does this you should ask them...

The simple workaround is to use the MAC address clone function. The router "clones" the MAC address of the first computer, i.e. it basically pretends to be that computer. The MAC address is accepted by the ISP and is immediately allowed to the network. You have a working internet connection either directly on the first computer or through the router because both use the same MAC address. (It's no problem on the router because the MAC address is used on the internet port only...).

Of course, you have to remember all this. If at some later time you connect a different computer directly to the modem (e.g. you have connection problems and you want to find out what's wrong) you may "lock" in a different MAC address for your connection and you'll have to wait again to regain the connection for a different device.

But again: there is absolutely no need to use the clone function if you have a working internet connection through your router.

Nisam primetio da je neko ovo spominjao kod SBB-a

Edited by katamaran