IGNORED

Dobra plata, dobro mesto, jeftin real estate

noskich

Ne, sa devizom radim da zivim, ne zivim da radim.Advokati poslednji film koji su videli Gladijator, sad ce oni da pregledaju opskurni Onion, hoce :fantom: , narocito nakon 10-12 sati u kancelariji.To bilo 2002, evo gde je sada chova: http://en.wikipedia....Tyondai_BraxtonOvo na kraju je stvarno sustina: "They wanted to go for the brass ring and really live the good life," Braxton said. "What they don't seem to get is that the key to living the good life is to avoid that brass ring like the fucking plague."

A kad se vec spominje Onion evo nekih stvarnih dogadjaja koji zvuce kao da su iz Oniona, ali na veliku zalost nisu: http://truth-out.org/opinion/item/21984-william-rivers-pitt-not-the-onion

Not The Onion.

On Tuesday, residents of Bobtown, PA, were startled from their beds by a tremendous explosion that turned out to be a fracking well blowing itself to pieces. The flames from the detonation reached high into the sky. One person was injured, and another is still missing, presumably incinerated and scattered across the landscape. The heat from the resulting fire could be felt by the community twelve hours later.

Chevron, owner of the blasted well, sought to soothe the affected communities by offering them coupons for free pizza.

BTW, pizza kuponi mozda deluju smesno nekom sa strane ali ako ste imali dodira sa dovoljnim brojem ljudi iz prodaje i menadzmenta onda znate o cemu se zaista radi. Ovo nije idiotska ideja nekog pogubljenog glupaka, to je stav o radnicima kao misevima koji kad postanu nesnosljivi bacis mrvice i smejes se koliko su glupi i jadni. Naravno da ima i ljudi sa drugacijim stavom ali nazalost i ovakva gamad nije retka.

No War, No Money, No Problems. The Island At The End Of The Earth, Where Life Is Good 

Money is only used to buy supplies from the outside world – not from each other. “That’s one thing I’m so proud of with the families living on Palmerston – we work together, we love each other and we share,” says Bob. “For instance, when I’m out of rice or flour I can just go next door and if they have – they give. I’m really happy people don’t sell things here. The supply ship hasn’t been for six months but we don’t cry over rice or steak, we just manage with our coconuts and our fish. But the day the freighter arrives it’s like Christmas Day,” he laughs.

http://xposethereal.com/motivational/no-war-no-money-no-problems-the-island-at-the-end-of-the-earth-where-life-is-good.html

Edited by noskich

Pa i nije, nisu assets samo assets in place.

Onaj sa student loan ima veci ocekivani buduci priliv kesa nego ovaj sto prosi. Nekako su autori karikature tozaboravili da uracunaju.

Pa i nije, nisu assets samo assets in place.

Onaj sa student loan ima veci ocekivani buduci priliv kesa nego ovaj sto prosi. Nekako su autori karikature tozaboravili da uracunaju.

Ocekivani, ali ne garantovani. Narocito danas. Prikazan je trenutni net worth sto ce reci assets minus liabilities u sadasnjem momentu.

Sta ce biti moze da bidne, ali ne mora da znaci. Moze i ovom prosjaku da sine sjajna ideja.

taj "net worth" je poprilično apstraktna cifra, derane... u ovoj karikaturi nedostaje sitnica kao što je kvalitet života danas i sad, za svakog od njih

možda ih je srbin klošar nadmudrio, ali oni uveče spavaju u toplom i suvom, dok on jede optatke i zubi mu ispadaju

Derane, samo za tebe posto znam da obozavas freegane:

`There are freegans that don`t dumpster dive and there are dumpster divers who are not freegans`.

Edited by noskich
  • Hamlet Strašni locked and unlocked this topic