IGNORED

The Boss

Mp40

Priznao je!!!!But Mr. Springsteen said the decision was made too hastily. ?We were in the middle of doing a lot of things, it kind of came down and, really, we didn?t vet it the way we usually do,? he said. ?We just dropped the ball on it.? Instead of offering the exclusive collection to Wal-Mart, ?given its labor history, it was something that if we?d thought about it a little longer, we?d have done something different.? He added, ?It was a mistake. Our batting average is usually very good, but we missed that one. Fans will call you on that stuff, as it should be.? To je deo texta iz NY TimesaNY TIMESKonferencija povodom SuperbowlaOVDE

Fans will call you on that stuff, as it should be
E treba imati mozga pa priznati gresku...Dobro matori desava se...Nego sto se tice SB XLIII halftime show Boss je smislio i pricu:Springsteen only offered one slight teaser, vowing to pack the bands' usual emotion and energy into their brief performance."We want it to be a 12-minute party," he said. "The idea of the show is, you are going to the Meadowlands, you get lost on the way. You are watching your clock, 'Damn, the show is starting right now.' You stop at a bar to get some directions, and the bar gets held up while you are there. So that takes another 45 minutes to get out of there."You come back, and you miss your exit on the turnpike, and you are driving to get back around. And so you make it into the stadium 2 hours and 48 minutes into the show -- that's what you are going to see: the last 12 minutes." :Hail: :Hail: :Hail:The performance is expected to be a teaser for the upcoming tour, and scores of Las Vegas sports books are taking bets on the set list. Asked who ultimately decides what songs will be played, Springsteen staked his claim as leader of the band."I'm The Boss! The Boss decides what we play!" he yelled. "Nobody else decides. People suggest. Hint. Beg. Cajole. But I decide."Znaci NED/PON u 00:00 pocinje tekma...1,5 sat kasnije luuudiloooo....Omiljeni sport & The Boss...Neprocenjivo...HALFTIME BRUCE

Još 1,25 dana do Super Bowl-a, il' tako nešto. Ima li tamo nekog upućenog ko bi meni (i meni sličnima) uštedeo trud i ukazao na kanal kojim se ovaj dogadjaj može pratiti?

U Srbiji ce biti live prenos na Sportklubu, koji nazalost fuckin Ikom jos nije otkupio.
Hvala. Hm, pitam se da li kao pretplatnik sbb-a posedujem taj kanal... (kod mene se na tv-u upražnjavaju isključivo spiderman, naruto etc.). A možda postoji neka internet varijanta?

Pozdrav :) Brusa slušam od '85 , nažalost nisam bio ni na jednom koncertu, ali planiram, vreme je :D Do skora nisam znao za ovaj forum, iskreno drago mi je što nas ima, mada ne mnogo, jbg. ovo su čudni prostori...

Pozdrav i tebi.Dobar ti nick... ;)Malo nas je, al smo odabrani.
Thanks, moj rodni grad je mali kao i Freehold, za ovaj forum sam čuo na jednom drugom forumu od Born To Runa, pozdrav njemu :)
Thanks, moj rodni grad je mali kao i Freehold, za ovaj forum sam čuo na jednom drugom forumu od Born To Runa, pozdrav njemu :)
Dobro nam dosao ! Dobar ti je nick :)
Pozdrav :) Brusa slušam od '85 , nažalost nisam bio ni na jednom koncertu, ali planiram, vreme je :D Do skora nisam znao za ovaj forum, iskreno drago mi je što nas ima, mada ne mnogo, jbg. ovo su čudni prostori...
Pozdrav! Mislim da nas sada već ima za jedan dvocifren boj, kako je krenulo prerašćemo u sektu!

Odgledah WOAD dvd. (Još jedna pobeda internet duha Tom Džoda vs zlog Sonija kome ni pomoć monstruoznog Volmarta neće biti dovoljna).Prijatno sam iznenađen! Očekivao sam da mi bude dosadno, a zapravo sam istinski uživao. Pesme su dodatno oživele kroz odlično urađen... film (ipak se nikako ne može govoriti o klasičnim spotovima). šteta što ceo album nije pretočen u... ovo. Čista 5+!Inače, Brus ne mora da se brine za svoj džep dokle god može da drži te svoje čuvene koncerte. Sve što sam ućario pomoću interneta, pa i mnogo više, otišlo je na kartu za Beč. A akcija će tek da košta (srećom pa ima dosta vremena za zatvaranje finansijske konstrukcije) i ko zna može li se to sve izvesti do kraja, ali do kurca - ne mogu da odolim!