IGNORED

gde da nadjem? kako se zove?

MaryPoppins

uzmeš šivaću iglu, namagnetišeš je na bravi od kuhinjskih vratanca, staviš na tanak i lagan list i nežno položiš na vodu u čaši, ako je listić lagan, igla će se okrenuti ka severu. Eto primitivnog kompasa. Ali, imaš u Bg army shopove, prodavnice lovačke lili planinarske opreme, i bolhje optičarske radnje

uzmeš šivaću iglu, namagnetišeš je na bravi od kuhinjskih vratanca, staviš na tanak i lagan list i nežno položiš na vodu u čaši, ako je listić lagan, igla će se okrenuti ka severu. Eto primitivnog kompasa. Ali, imaš u Bg army shopove, prodavnice lovačke lili planinarske opreme, i bolhje optičarske radnje
Ili sto bi Guybrush uradioPick up needle from the woodoo doll.Pick up the refrigerator magnet and leave the hotel.Go to the strange lights near the volcano and pick up the measuring cup from the small table. Leave and return to the beach. Fill the measuring cup with seawater. Look in your inventory and use the pin with the magnet to make it magnetic and then stick it in the cork. Now put the cork in the measuring cup and you have a compass.
e, jebiga <_< Tenks enivej. A bio sam 100% ubeđen da je to istok, ili makar jugo-istok, jer su zgrade u Bulevaru (čija su pročelja orjentisana prema zvezarskoj šumi) u lepim jutrima okupana suncem.
Jebe te romantika, zato si dezorijentisan.

moglo bi biti na sajtu narodne skupstine ili republickog zavoda za statistiku...na pamet mi pada i sajt sluzbenog glasnika (mada ne verujem da imaju elektonski katalog)