Uskoro dolazi jedan film

3opge

eheVENICE, Italy — Sofia Coppola's "Somewhere," the tale of an actor who sees the emptiness of his existence through the eyes of his child, won the top Golden Lion prize at the Venice film festival Saturday.

Idem vjeceras na premieru jer sam selebriti. Samo da znate da je distributer organizovo prigodnu zurku u Corba Kafeu pre i posle filma (treba ruke prati, nemoj da te na to opominje mati).
Zar to nije bilo sinoc? :unsure:

sad videh bilbord. u februaru dolazi largo winch 2, burma conspiracy. igra i sharon stone pored mikija manojlovica.ovaj, i onaj prvi je bio sranje, ali ja volim larga. mi imamo neke delove biografije in common.

ovako treba da glasi:

Idem vjeceras na premieru jer sam retardiran a premijera je bila juce samo ja nisam dobro gledao u datum. Samo da znate da je distributer organizovo prigodnu zurku u Corba Kafeu pre i posle filma (treba ruke prati, nemoj da te na to opominje mati). Takodje juce.
svejedno, kupijo sam tiket i pogledo film po trzisnim uslovima i idem sad na odgovarajucu temu da vam ga kazem...
Sto mi Dzoni deluje ovde kao miskast! Andja, pak, kao tajpkast. biggrin.gif
meni ovde Endzi izgleda bogovski smile.gif a od filma ne ocekujem vise od dobre akcije, zabave i konacno te scene pod tusom o kojoj su sve novine pisale biggrin.gif

Jbg, dal' je ovo za film ili za muziku, ne znam, ali evo :)

9.17.10: The Social Network score: Free sampler EP + album preordersTSN-cover-CD.jpgTrent and Atticus have scored David Fincher’s upcoming film The Social Network. A free, five-track EP of music from the film is available HERE right now along with various purchasing options for the entire soundtrack, which will be released 9/28.The Social Network opens October 1.FULL TRACKLISTING:1 Hand Covers Bruise2 In Motion3 A Familiar Taste4 It Catches Up With You5 Intriguing Possibilities6 Painted Sun In Abstract7 3:14 Every Night8 Pieces Form the Whole9 Carbon Prevails10 Eventually We Find Our Way11 Penetration12 In The Hall of the Mountain King13 On We March14 Magnetic15 Almost Home16 Hand Covers Bruise, Reprise17 Complication with Optimistic Outcome18 The Gentle Hum of Anxiety19 Soft Trees Break the Fall
Edited by Sludge Factory