IGNORED

Avijacija u Srba i regionu

nesha taxista

rekoše juče da je promo cena povratne karte 480€. ako sam dobro čuo

Samo za neke datume može da se nađe po toj ceni, ne i za one kada je najveća navala. Ali generalno su cene korektne, inicijalno je bilo dranje kože u smeru JFK-BEG ali sada su i to spustili na neki razuman nivo.

P1080757.JPG

sa exyuaviation-a

http://www.exyuaviation.com/2016/05/air-serbia-to-take-delivery-of-a330.html

Air Serbia has taken delivery of its first wide-body aircraft, an Airbus A330-200. The jet, which will carry the regitration YU-ARA, touched down at Belgrade Nikola Tesla Airport this afternoon. The aircraft was greeted by a traditional water cannon salute and a delegation of airline representatives. On-board the flight was a group of VIP stakeholders led by Siniša Mali, Air Serbia's Chairman, and Dane Kondić, the airline's CEO. The aircraft was piloted by Davor Mišeljić, Air Serbia's Chief Operations Officer. YU-ARA will become the first wide-body passenger plane to be added to Serbia's aircraft registry since the retirement of Jat Airways' DC-10 aircraft (registered YU-AMB) in 2005. The registration process will be carried out by the Serbian Civil Aviation Directorate tomorrow.

ima jos fotki ovde

Verovatno je samo izasao iz oblasti u kojoj avione prati taj sajt (flightradar24) ili iz nekog drugog razloga nemaju podatke. Ne verujem da je u pitanju menjanje broja leta ili isklucivanje odasiljaca, to ne bi smeli da rade.

• 3 weeks later...

On je predsednik nadzornog odbora i glavni operativac sa srpske strane u kompaniji, naravno da ga znaju (ne ulazeći u priču o Savamali, doktoratu itd.)

Osim ako leti privatnim carterom/državnim dzetom, mora da pokaže pasos i boarding pass sve da keva mu radi na boardingu.

Edit: izbrisao losu analogiju

Edited by dragance